Gå til innhold

Anbefalte innlegg

frøken sol

Du gir deg ikke, det skal du ha.

Dessverre har du jo rett i at altfor mange knuller rundt og mener det ikke er så farlig fordi det ikke var følelser inne i bildet.

Jeg ville nå bare vite hvorfor man ikke skal ta innlegget alvorlig, Petter Smart!

Tror du ikke det er mulig at kvinner kan ha lyst på annet enn menn?

Alle disse menn tar jo ikke feil: kvinner er lekre skapninger!

Fortsetter under...

petter smart

Jeg ville nå bare vite hvorfor man ikke skal ta innlegget alvorlig, Petter Smart!

Tror du ikke det er mulig at kvinner kan ha lyst på annet enn menn?

Alle disse menn tar jo ikke feil: kvinner er lekre skapninger!

Jeg tar ikke innlegget seriøst fordi jeg nekter å tro at noen mener de har full rett til å ha sex med personer av samme kjønn, selv om en ikke tillater sin partner det samme og heller ikke bryr seg om hva denne mener.

Og som ikke mener det er utroskap kun fordi en ikke kan (hva vet du om det?) forelske seg i personen. Da burde det jo være greit at han hadde sex med andre kvinner, så lenge han ikke var forelsket i dem?

Smart?? Hvorfor skal ikke dette innlegget tas alvorlig?? Dette er da et utbredt "problem"!!

Etter min mening er det ikke helt på linje med utroskap, da amorøse følelser ikke kommer inn i bildet...kun seksuelle.

Utdyp tankene dine ,smarting!

...men man kan da godt være gift og ha sex med en annen mann uten at det nødvendigvis behøver å være noen amorøse følelser inne i bilde.

Er heller ikke det utroskap da?

Gjest LilleJens

Jeg er sikker på at to bifile menn også synes at deres sex er vakker. Ikke noe forskjell på det vel.

Men jeg skjønner godt at mannen din ikke gir deg tillatelse til å være utro.

Hva er det som gjør at jente sex er så mye mere delikat enn gutte sex? Er det for at gutte sex innebærer mye mer rompe?

Det er værken noe bedre eller værre med gutt/jente sex.. Dessuten mener forskere at biseksualitet ikke eksisterer. De mener at en kun er homo eller hetro. Det tror jeg også på..

Hva er det som gjør at jente sex er så mye mere delikat enn gutte sex? Er det for at gutte sex innebærer mye mer rompe?

Det er værken noe bedre eller værre med gutt/jente sex.. Dessuten mener forskere at biseksualitet ikke eksisterer. De mener at en kun er homo eller hetro. Det tror jeg også på..

har nok noe med trend å gjøre. tidligere tennte ikke gutter på samme måte på jente-sex som i dag...

Annonse

Nicket ditt sier vel i grunnen sitt...

Hvis du synes det var noe bedre enn ditt, så kanskje du skal forsøke å svare på de seriøse svar du har fått på ditt forholdsvis "idiotiske" spørsmål først.

For jeg har virkelig problemer med å ta deg seriøst her, og tror at du er nok en av de som bare forsøker å provosere her.

For så dum burde det ikke være lov å være når du har fått litt livserfaring.....

Jeg tar ikke innlegget seriøst fordi jeg nekter å tro at noen mener de har full rett til å ha sex med personer av samme kjønn, selv om en ikke tillater sin partner det samme og heller ikke bryr seg om hva denne mener.

Og som ikke mener det er utroskap kun fordi en ikke kan (hva vet du om det?) forelske seg i personen. Da burde det jo være greit at han hadde sex med andre kvinner, så lenge han ikke var forelsket i dem?

Svar får du ikke, for dette kan kun være nok et idiotisk innlegg kun ment for å provosere.

Ingen er SÅ dumme og SÅ naive.....etter å ha fylt 20.....

Mann-kvinne sex kan også innvolvere mye rumpe :-)

"Dessuten mener forskere at biseksualitet ikke eksisterer. De mener at en kun er homo eller hetro"

Det er det dummeste jeg har hørt på lenge, og et eksempel på idiotisk forskning helt uten psykologisk innsikt. Hvis derimot uttalelsen var å sette tvil ved om homofili/heterofili eksisterte i de stengt definerte termene vi bruker det i, så hadde det i det minste vist et snev av intelligens.

"Bifilitet eksisterer ikke"? Hvordan er det mulig å si noe så dumt? Så de som har forelsket seg i begge kjønn, og hatt både kjærlighets- og sexuelle forhold med begge kjønn, de lyver eller lurer seg selv? Eller de som kun forelsker seg i ett kjønn, mens de tenner seksuellt på begge kjønn - de "tar feil" de også? *riste på hodet*

Enhver forsker som kommer med en uttalelse som sier at et eller annet sinnelag eller en eller annen legning ikke "eksisterer" må være rimelig idiot.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...