Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ida23

Meg og kjæresten min hadde sex igår, og vi prøvde en masse med stillinger og gikk kanskje litt villt for seg av og til..holdt på ca en halv annen time.kanskje litt mindre.

Først slikket han og brukte fingrene på meg, endte vel opp med 3 inne i meg.kjente det svei litt av og til under sexen men brydde meg ikkje da dette bare var helt utrolig deilig.faktisk beste sexen eg har hatt før.

Men da eg våknet i dag var eg helt hoven.vet ikkje va det er som er hovent men det ligger ihvertfall to buler utenfor der nede og er ømt.kan han ha truffet noe eller ble det kanskje for mye for meg?

Hper noen vet noe om dette.vil helst ikkje til lengen og blotte meg fram

Takker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190906-hevlelse-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nomaden

Høres ut som en ganske røff behandling:) Det er nok bare hevelser i forhold til dette. Jeg ville latt det gå et par dager for og se om ting bedret seg. Hvis ikke, må du bare oppsøke lege.

Jeg har også hatt hevelser i løken etter noen heftige netter med dama.. Sår og greier også.. Huff, det er ikke deilig gitt!!

Han har nok vært litt brutal og hatt litt lange/skarpe negler tenker jeg. Hvis det blir vondere eller begynner bli ømt og banke så ta kontakt med lege, det kan gå betennelse i slike små sår.

hehe ;) jeg synes det er like morsomt hver gang... mange synes det er viktig å få med alle detaljer om hvor bra sexen eller sexlivet er før de kommer fram til det egentlige poenget! ;) hihi

• 3 uker senere...
lucy the one

Høres ut som en ganske røff behandling:) Det er nok bare hevelser i forhold til dette. Jeg ville latt det gå et par dager for og se om ting bedret seg. Hvis ikke, må du bare oppsøke lege.

Jeg har også hatt hevelser i løken etter noen heftige netter med dama.. Sår og greier også.. Huff, det er ikke deilig gitt!!

Hei ja. Det har skjedd meg ofte også, hvis jeg har mye sex eller litt røff.

Det jeg pleier og gjøre er og smøre meg med en krem for sårhet og kløe som du får oss legen din på resept

Annonse

Gjest Halling

Det blir ofte gnagsår når musa gnager på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...