Gå til innhold

umoralsk å chatte med kjæresten under falskt navn..??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

casi1365380883

Ja det er å provosere fram noe som kanskje ikke ville skjedd.

men det kunnne jo lett skjedd "på ordentlig", fristelser er det jo overalt.

Det ville vært en måte å finne ut hvordan han ville handlet hvis anledningen bød seg.

Hvor langt han ville være villig til å gå..

Gjest MrPimmel

Det ville vært en måte å finne ut hvordan han ville handlet hvis anledningen bød seg.

Min mening er at provokasjon er verre enn hvilken som helst reaksjon du får på det. -Muligheten- for at det skjer noe som ikke ville skje er nok.

Gjest bebba

Du må i så fall være villig til å ta konsekvensen av det, og ikke bli sint på ham i ettertid for det du har oppdaget. For min del er dette det samme som å lese brevene hans eller i våre dager sjekke mobilen.

Annonse

Så du er egentlig ikke ute eter meninger som ikke sammenfaler med det du uansett har planer om å gjøre?

Du kan prøve å forsvare og begrunne det så mye du vil, det blir ikke mindre umoralsk av den grunn ;-)

casi1365380883

Så du er egentlig ikke ute eter meninger som ikke sammenfaler med det du uansett har planer om å gjøre?

Han har såret meg et par ganger og lover bot og bedring.. så hadde vært en måte å se om han virkelig mente det... evt. også nok en grunn til å gjøre det slutt for godt...

Mange moralister her idag da..:)

Han har såret meg et par ganger og lover bot og bedring.. så hadde vært en måte å se om han virkelig mente det... evt. også nok en grunn til å gjøre det slutt for godt...

Du spør jo i overskriften om det er umoralsk - hva annet venter du deg av svar da???

casi1365380883

Jeg synes ikke det er så fryktelig umoralsk. Det er tross alt mange som gir seg ut for å være andre enn de egentlig er på nettet.

Men om jeg ville giddet å bruke tid og energi på dette er en annen sak...

vil bare bekrefte ovenfor megselv at forholdet ikke er verdt å fortsette. Er litt intrigemaker da, og hadde jeg fått respons fra han ville jeg nok raskt gikk meg til kjenne og laget en skikkelig scene...

Trenger kanskje hjelp...

Annonse

casi1365380883

Jeg synes ikke det er så fryktelig umoralsk. Det er tross alt mange som gir seg ut for å være andre enn de egentlig er på nettet.

Men om jeg ville giddet å bruke tid og energi på dette er en annen sak...

vil bare bekrefte ovenfor megselv at forholdet ikke er verdt å fortsette. Er litt intrigemaker da, og hadde jeg fått respons fra han ville jeg nok raskt gikk meg til kjenne og laget en skikkelig scene...

Trenger kanskje hjelp...

Gjest MrPimmel

Tenk nøye over ordet "hevn" og om du har noe å hevne. Hva har han gjort? Skriv det ned og tenk om det kan tilgis og hva han må gjøre for at du skal kunne glemme.

Mange sliter med slike tanker etter et brudd, og det trengs ofte litt "rydding".

Å legge en felle kan være hevn, når du "vet" han vil gå i den.

Trenger kanskje hjelp...

Hvorfor ikke bare avslutte det uten å lage noen scene?

casi1365380883

Hvorfor ikke bare avslutte det uten å lage noen scene?

fordi jeg elsker han og vil at han skal forandre seg og at vi kan ha det bra sammen! (har hørt man ikke kan forandre mennesker men nekter å tro det..:) )

Er nok idiotisk å legge en "felle" ja.. Jeg ville vel ende opp med å såre meg selv mest...

Det er ølike "ok" som å hyre en privatdetektiv til å sjekke om typen/dama di er til å stole på - bare en del billigere.

Sannheten er jo så enkel som at hvis du virkelig føler et behov for å gjøre det, så er ikke forholdet liv laga - punktum. Et forhold uten tillitt er intet varig forhold.

Vær heller ærlig mot deg selv og han, og gjør det like godt slutt med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...