Gå til innhold

umoralsk å chatte med kjæresten under falskt navn..??

Anbefalte innlegg

fordi jeg elsker han og vil at han skal forandre seg og at vi kan ha det bra sammen! (har hørt man ikke kan forandre mennesker men nekter å tro det..:) )

Er nok idiotisk å legge en "felle" ja.. Jeg ville vel ende opp med å såre meg selv mest...

"(har hørt man ikke kan forandre mennesker men nekter å tro det..:)"

Det at du nekter å tro det, er det som er det idiotiske....:-)

For det er faktisk veldig mye sannhet i det. Alle mennesker kan forandre seg litt over tid, men det må være basert på egne ønsker - og ikke påtrykk fra andre.

Dessuten er det ganske begrenset hvor mye man kan endre seg, og i så fall kun når det gjelder enkle saker - og ikke de mer grunnleggende og dyptgripende egenskaper.

Fortsetter under...

fordi jeg elsker han og vil at han skal forandre seg og at vi kan ha det bra sammen! (har hørt man ikke kan forandre mennesker men nekter å tro det..:) )

Er nok idiotisk å legge en "felle" ja.. Jeg ville vel ende opp med å såre meg selv mest...

Hvordan kan du si at du elsker ham, og allikevel ønsker du å såre ham så mye at du vil gjøre dette mot ham?

Ville ikke du blitt såret om noen gjorde det samme mot deg?

Du elsker ham, men vil at han skal forandre seg slik at dere kan ha det bra sammen? Tror du han vil ha det bra om han må forandre seg for å tekkes deg?

Gjest mener jeg

Hadde kjæresten min gjort noe slikt mot meg, uansett grunn. Så hadde jeg blåst alle sikringene og kasta h*n på dør for godt, fortere enn du kan skrive "pai".

Noe så tvers igjennom ondskapsfullt og nedrigt gjør man ganske enkelt ikke! For hva annet skal man bruke det til, enn å hevne seg noe grønnjævelig, med å slenge det i trynet på h*n dersom alt GÅR til helvete? Hm?

Det er bortimot like ille (om ikke verre!) som å flørte med andre eller være utro.

At du tenker på å gjøre det sier en del om deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...