Gå til innhold

Trist som faen

Anbefalte innlegg

mallika1365380836

Huff, jeg har gjort noe dumt. Ble sammen med en som jeg har kjent som en god kamerat i flere år. Fra dag en var jeg veldig usikker, da jeg kjenner meg selv og han, vi er veldig forskjellige,samtidig som vi kommer veldig godt overens.

Jeg har nå avsluttet romansen,etter 2mnd da jeg følte meg usikker på hvor han stod oppi dette, for jeg synes det kom mange flotte ord, men særdeles lite handling. Uskyldninger,hvite løgner ect.

MEN jeg føler meg elendig, har aldri følt det sånn etter å ha avsluttet noe. Angrer, føler meg såra, trødd på, brukt ect. Jeg har snakket med han etterpå,og det virker som om han ikke kjenner det en plass, akkurat som ingenting har skjedd verken før eller etterpå..:-(

Jeg er nok mest av alt forbannet på meg selv, for jeg visste jo hvordan han var med damer før vi innledet noe, og antagelig er det vel egoet mitt som har fått en trøkk 16 jeg aldri før har kjent:-(

Det værste av alt er at vi sees hver dag på jobb...hvordan skal jeg komme over dette ???

Og, brent barn skyr ilden, kan det være jeg som bare rett og slett er feig???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190979-trist-som-faen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mallika1365380836

hmmm...hvorfor innledet du forholdet når du var så jævla usikker fra før?

"hmmm...hvorfor innledet du forholdet når du var så jævla usikker fra før?" Fordi jeg hadde vel lyst å la tvilen komme fyren til gode?

Noe som viste seg å være temmelig naivt i fra min side, sånn sett så har du rett i at what goes around comes around...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190979-trist-som-faen/#findComment-1321419
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...