Gå til innhold

Legger de andre merke til det tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Er det så synlig?

Neste helg skal en venninde av meg gifte seg og jeg er forlover. Vi snakket sammen litt i går om bryllupet og hun sa at hun hadde bestillt time hos frisøren til meg slik at jeg kunne få satt opp håret. Problemet er bare det at jeg nesten aldri tør å vise meg med oppsatt hår foran andre og hvertfall ikke foran kjærsten min som også skal være med i bryllupet. Grunnen er det at jeg er litt mørk huden og har litt kinnskjegg som jeg fjerner med hårfjerningskrem,men når man fjerner det blir man jo lysere i huden der man har brukt det. JEg ser det veldig godt selv,men tror dere de andre legger merke til det? Jeg vil ikke at kjærsten min skal være flau for meg fordi jeg er litt lysere der jeg har brukt hårfjerningskrem for å fjerne håret og jeg tør ikke si til frisøren at hun må la det henge litt hår ned på sidene for å skjule de lyse "stripene"? Er det flere som har vært/er i samme situasjon? Jeg har jo lyst til å sette opp håret til daglig å,men hva skal jeg gjøre? Jeg har kjøpt en kjempe fin kjole til denne dagen og vil virkelig være fin og vil også at kjærsten min skal være stolt av meg denne dagen.Legger gutter merke til når vi fjerner hår fra ansiktet? Og synes de et er teit?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191048-legger-de-andre-merke-til-det-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...