Gå til innhold

Soydig/harselerende

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Er du dum eller later du bare som???

Tatt i betraktning hvor få foreldre og voksne barn i dagens samfunn som klarer å ha et såpass godt forhold sammen at de er i stand til å "overleve" en hel ferie sammen, så synes jeg det står respekt av dem som klarer det. Så uansett alder så blir en etter min mening aldri for gammel til å feriere med sine foreldre (eller besteforeldre for den saks skyld).

Det var snakk om fire dager. Ikke en hel ferie. Og nei, jeg dro ikke dot for å møte pappa. Jeg dro dit for å oppleve fin natur, og bare for å ha vært der. Ettersom det var så lenge siden

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Det er godt mulig hun er spesiell og krevende, men ut fra de hendelsene du nevner så er jeg ikke enig.

Kanskje med unntak av at hun blander seg inn i alt. Men det er jo kun din versjon av saken. Kanskje blander hun seg ikke inn i ALT, og kanskje hun mener det godt.

Det er ikke enkelt å være stemor heller.

"Det er ikke enkelt å være stemor heller" (Petter Smart)...Neinei, men man trenger ikke oppføre seg som en kverrulerende bitch i tide og utide for det..Jeg svelger kamel etter kamel, mens hun kan si hva pokker hun vil..Kanskje det eksploderer for meg en dag..Heldigvis møtes vi veldig sjelden, så jeg ikke trenger å oppleve at jeg irriterer meg over henne..

Det var snakk om fire dager. Ikke en hel ferie. Og nei, jeg dro ikke dot for å møte pappa. Jeg dro dit for å oppleve fin natur, og bare for å ha vært der. Ettersom det var så lenge siden.

Jeg mente ikke å såre da jeg skrev det innlegget. Jeg skjønner godt at du vil ha kontakt med røttene dine, selv er jeg usigelig nostalgisk når det gjelder min mormors hjemsted der jeg var hver eneste sommer...

Unnskyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...