Gå til innhold

skal, skal ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest donna_bella

I går var jeg i barnedåp, sønnen til ei god venninne av meg ble døpt, og det var hyggelig.

Der traff jeg også broren til min venninnes samboer, XX, og vi har alltid hatt en god tone når vi møtes. Det er stadig sånne småflørtende kommentarer mellom oss, men aldri noe mer enn det. Jeg har alltid hatt sansen for han, hans humor og måten han er på. Men vi treffes jo kun i familieselskaper hos min venninner og hans bror, bursdager og barnedåper, og det er ikke akkurat stedet for sjekking.

Jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med han, kanskje treffe han uten om disse familieselskapen, men jeg vil ikke at min veninner og typen skal blande seg inn i dette. Jeg vil helst finne ut for meg selv først, for jeg vet det ville blitt litt styr rundt oss, om vi avtalte en date el.l i andres påhør.

Jeg syns XX virker som en alright fyr, men jeg hører jo en del fra min venninner og hennes samboer om han, og hvor sær han er osv. Men det er jo deres side av saken selvfølgelig.

I går kom samtalen inn på min ferietur til Tunisia i slutten av mnd. og det manglet ikke på formaninger på å innvolvere meg med lokale menn. Det hele ble sagt i en spøekte tone, og han avsluttet med å si at hvis det gikk galt - så fikk jeg bare ringe han. Hadde tross alt hatt planer om å studere psykologi i sin tid.

Når han da skulle gå, sa han da noe sånt som dette - du vet hvor du får nummeret, så bare ring - jeg har ikke noe i mot å være #hotline# for damer i nød.

Nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal lete opp nummeret hans og sende en melding rett før jeg drar sydover, der jeg skriver noe sånt som at jeg har lagra nummeret hans i tilfelle jeg havner i nød og trenger hjelp. men jeg vet ikke om jeg tørr...

Jeg vet han er ganske åpen med sin bror, og jeg vet at hvis han og venninnen min for nyss i at jeg har sendt han melding - så kommer de til å erte meg og plage meg med det i lang tid fremover...

Men på den andre side..... det kan jo hende vi finner ut av vi skal treffes , og finner ut at kjemien mellom oss er tilstede - også utenom familieselskapene...

Hvem vet...

Forresten så er vi begge i beg. av 30-årene og single.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191136-skal-skal-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Han har gitt deg alle signaler han kan for å få deg på kroken.

Du har bare å bite på agnet.

Send en SMS, hvor du spør om dere kan møtes til en kopp kaffe før du drar på ferie.

På den andre siden kan det jo ødelegge ferien din. Være på en fantastisk plass i utlandet og lengte hjem til en som venter er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191136-skal-skal-ikke/#findComment-1323029
Del på andre sider

Annonse

Gjest donna_bella

Han har gitt deg alle signaler han kan for å få deg på kroken.

Du har bare å bite på agnet.

Send en SMS, hvor du spør om dere kan møtes til en kopp kaffe før du drar på ferie.

På den andre siden kan det jo ødelegge ferien din. Være på en fantastisk plass i utlandet og lengte hjem til en som venter er ikke noe særlig.

Nå reiser jeg til min hjembygd i morgen tidlig og blir der frem til ett par dager før jeg skal reise sydover, så jeg har egentlig ikke noe mulighet til å treffe han før den tid. Og det kan jo være like greit....kanskje.

Men jeg skal sende han en sms, så får vi se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191136-skal-skal-ikke/#findComment-1323076
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...