sissilina Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg hadde en spontanabort i mai. Legene var usikre på om det kunne være svangerskap utenfor livmor... Det ble mye inn og ut av sykehuset pga smerter i endetarmen og på høyre side. Nesten som klypetak som kom med jevne mellomrom liksom. Nå er det 7 uker siden. Jeg fikk mensen for første gang etter aborten for 3 uker siden. Da hadde jeg enorme smerter i underlivet, ekstra på høyre siden som strømmet nedover høyre lår... Måtte bare legge meg ned og ta smertestillende. Så under eggløsningen nå, kom de samme smertene, men kun på selve eggløsningsdagen. Etter dette så har jeg hatt smerter rundt hele underlivet på en måte... Jeg harvondt både i endetarmen og i underlivet når jeg går på do, og noe ellers også. Vondt for å sitte også til tider. Hva skjer med kroppen min??? Vær så snill og svare hvis du har opplevd noe lignende selv, eller vet noe om det. Legene sierjeg bare skal vente å se... Blir jo engstelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191147-komplikasjoner-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.