marthe25 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 frustrert som jeg er,må jeg bare skrive inn dette innlegget!! ringte sykehuset idag for å bekrefte timen jeg skulle ha i slutten av juli..hadde time sist i april! men neida,det sto ikke oppført noen time på meg i juli,kun den orginale time jeg hadde i august!! nå er jeg drittlei av å bli "glemt" av sykehuset..jeg skal liksom gå fra april til august uten å kunne gjøre noe..prøver å bli gravid men må ha pergot. for å få fart på e.l! så er det dette med gyn-legene i dette fylket...de har en dag hver,der de flyr mellom poliklinikken og føden!! kontor-damen kunne idag fortelle meg at de prioriterte de med alvorlige sykdommer først og fremst og jeg er ikke dum,jeg skjønner da for fankern det da!!! men det er ganske alvorlig for meg også dette,og jeg vil ikke at det skal ende med at det er sykehuset som bestemmer hvordan livet mitt skal bli!!! dessuten er over halvparten av de overlegene jeg har hatt,enten tysk eller noe lignende!! jada,jeg vet de er flinke å greier, men jeg kan ikke forklare og forholde meg til en lege som ikke skjønner hva jeg sier!! er trønder og så det hjelper ikke så mye! kontor-dama sa også at jeg hadde fritt sykehus-valg,men jeg sa at det er da for fankern dyrt nok fra før å leve,om ikke jeg skal reise 50 mil,pluss minus,en gang i måneden! dette var reglene, sa hun, så jeg måtte pent finne meg i dette!! det var enten eller!! hun spaknet vel litt da hun hørte at jeg gråt i telefonen.... jeg har grått i hele da g,jeg er så sliten å jeg har ikke hele livet på meg på å bli gravid..hadde mannen min vært 25 så hadde jeg stressa ned men han er 38 og vi kan ikke holde på i 10 år til.. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre,jeg vil bare at noen kan hjelpe meg å få et barn,eller lytte til meg å prøve å forstå..ikke hive meg opp i stolen..gi meg en giro å "booke" en time til meg om 6 mnd!! nå har jeg den timen i august,går glipp av ferietur pga sykehuset sin lille miss! nervene er frynsete,øynene er slitne og jeg vil bare ligge i sengen...men det skal jeg ikke gjøre..de får ikke ødelegge for meg og mitt liv!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191169-mildt-sagt-forbannet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerfugler Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 kjære deg! Det ordner seg. Vet at du var innstillt på å få komme til nå. Men i det store og det hele er det snakk om en liten forsinkelse på ett par tre uker. Jeg skjønner deg veldig godt, ikke misforstå meg. Men det hjelper ikke å stresse når du skal bli gravid. Kos deg i sommervarmen, og ta det med ro. Vi er jo snart i august nå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191169-mildt-sagt-forbannet/#findComment-1323545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillyann Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 God morgen! Dette hørtes ikke noe morsomt ut, men som "sommerfugler" sier ikke stress deg opp, nyt sommeren og det som er igjen av den.. Plutselig så kommer August og du er igang! få tiden til å gå ved å lese en bok, besøk venner, prøv å vri tankene over på noe helt annet. Det prøver jeg å gjøre. Nå har ikke jeg kommet så langt i prosessen som du har, men jeg vet at jo mer jeg stresser og tenker på at jeg vil bli gravid, dess mer sliter jeg meg ut mentalt og fysisk faktisk. Det er jo en lite gunstig situasjon å være i når man desperat ønsker å bli gravid.. Så prøv alt du kan å slapp av:-) Vi gleder oss alle til du er igang:-) klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191169-mildt-sagt-forbannet/#findComment-1323986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastella Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg skjønner deg utrolig godt. Ingen ting i samfunnet fungerer nå når det er ferie og det er sååååå utrolig frustrerende. Hadde det ikke vært for 4 uker ferie der jeg har fått time så hadde jeg allerede begynt hos gynekologen. Det er irriterende å tenke på, men det kommer seg i gang snart. forhåpentligvis for deg å! Det er lett å si dette, men prøv å slappe av og ikke stresse. Jeg vet det ikke er lett, men jeg trur det er den beste medisinen samt selvfølgelig riktig behandling. Du får bare mase på dem. Det prøvde jeg på, men det var nå 4 uker ferie og det var lissom ikke noen avbestillinger før heller... Lykke til!!! Håper du snart kommer i gang! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191169-mildt-sagt-forbannet/#findComment-1324269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.