Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Anonym for anledningen. skrev (På 18.7.2005 den 19.00): Da må ungene skifte skole og barnehage og jeg må få meg ny jobb. De må si hadet til vennene sine og det greier jeg ikke å utsette dem for. De to eldste vil da antagelig heller bli værende hos faren sin, slik at de kan ha vennene sine i nærheten. Det er ikke nødvendigvis slik at man må bytte skole fordi om man flytter til en annen bydel innen byen. Men prisforskjellene kan være enorme. Så om du bor i en vestlig/dyr bydel i Oslo nå, så er det mye å spare på å flytte noen få km. Hvis ungene er så store, så kan de kanskje ta t-bane/buss noen få km. for å komme seg til skole. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Anonym for anledningen. skrev (På 18.7.2005 den 18.35): Hi hi, du gjennomskuer meg. Du vet hvem jeg er, og jada i dag er det en slik dag igjen. Ikke bli overasket om jeg plutselig kommer da. Hihi, du er velkommen ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvordan i huleste skal du klare en husleie som er lik lønna? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.