Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg har sex med dama mi, og det blir litt vel mye "bunning" kommer det litt blod ut etterpå. Dette skjer kun når hun rir meg eller jeg tar henne bakfra, da kjenner jeg at jeg herjer veldig med henne helt innerst. Det kjennes ut som penishodet mitt ruller frem og tilbake over en liten kul der inne. Hun skikkelig digger at jeg bunner henne hardt, men når vi er ferdige får hun ofte vondt i magen/underlivet.

Så til det store spørsmålet. Er det noen andre som kjenner til dette og vet om dette er farlig/uheldig? Eller om det kan være noe annet som gjør at hun blør etterpå..!

Dette er et seriøst innlegg, og jeg håper på seriøse svar. Så har du noe oppgulp du vil kvitte deg med så får du heller finne dassen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191210-hun-bl%C3%B8r-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjenner meg igjen

Den lille "kulen" du støter på, er livmor-munnen. Så lenge hun ikke er gravid, tror jeg ikke det er farlig. Selv har jeg hatt slik av og til ved særlig heftig sex, men etterhvert ba jeg kjæresten min om å være litt mer forsiktig. Det var nemlig ikke så greit å få underlivssmerter hele neste dag (slik jeg fikk - måtte ta smertestillende).

Så kanskje du skulle være litt mer forsiktig, tross alt.

Det er helt normalt, og kan være livmormunnen som har en liten ekstrautposning eller hva jeg skal kalle det, innerst i skjeden. Det kjenner du som denne tappen.

Det er ikke farlig å bunne henne da, men det kan altså gjøre vondt og blø noe.

Jeg har hatt det selv, som en bivirkning etter lang tids bruk av p-piller. Det kan også være pga graviditet. Men noen har også denne "tappen" ekstra uten at de er verken gravide eller har gått lenge på pillen.

Hvis hun liker at du bunner henne, og ikke får problemer neste dag med smerter osv, så er det altså ikke farlig. Hvis hun har vondt må dere bare ta det litt mer rolig.

Gjest For lang?

Når min mann bunner meg når han tar meg bakfra så er det vondt. Han støter borti livmormunnen og det er smertefullt i støtene. Jeg blør aldri etterpå, men vi prøver å unngå at han kommer så langt inn at jeg bunnes helt.

Har ikke det problemet når vi bruker andre stillinger.

Når min mann bunner meg når han tar meg bakfra så er det vondt. Han støter borti livmormunnen og det er smertefullt i støtene. Jeg blør aldri etterpå, men vi prøver å unngå at han kommer så langt inn at jeg bunnes helt.

Har ikke det problemet når vi bruker andre stillinger.

Et lite problem med dette er at noe av det hun liker best er nettopp det å bli bunnet. Jeg bunner henne i de fleste stillingene, men det er de hvor jeg herjer mest hun liker best.

Annonse

Den lille "kulen" du støter på, er livmor-munnen. Så lenge hun ikke er gravid, tror jeg ikke det er farlig. Selv har jeg hatt slik av og til ved særlig heftig sex, men etterhvert ba jeg kjæresten min om å være litt mer forsiktig. Det var nemlig ikke så greit å få underlivssmerter hele neste dag (slik jeg fikk - måtte ta smertestillende).

Så kanskje du skulle være litt mer forsiktig, tross alt.

Nå er det nå engang slik at hun ber meg om å ta henne hardere, ikke mer forsiktig,,!

Takk for svaret!

Det er helt normalt, og kan være livmormunnen som har en liten ekstrautposning eller hva jeg skal kalle det, innerst i skjeden. Det kjenner du som denne tappen.

Det er ikke farlig å bunne henne da, men det kan altså gjøre vondt og blø noe.

Jeg har hatt det selv, som en bivirkning etter lang tids bruk av p-piller. Det kan også være pga graviditet. Men noen har også denne "tappen" ekstra uten at de er verken gravide eller har gått lenge på pillen.

Hvis hun liker at du bunner henne, og ikke får problemer neste dag med smerter osv, så er det altså ikke farlig. Hvis hun har vondt må dere bare ta det litt mer rolig.

Thnx :-)

Hun kan ha tynne slimhinner (kan få det ved p.pillebruk for. eks.)

Men stadige blødninger ved samleie er alikavel greit å få sjekket opp.

Så fortsetter dette så vil jeg anbefale en sjekk hos lege.

Det du støter mot er livmortappen/munnen.

Takker for svaret, men å få henne til en lege er omtrent like vanskelig som å få Bondevik ut av statsministerstolen..!

Gjest Ramina

Takker for svaret, men å få henne til en lege er omtrent like vanskelig som å få Bondevik ut av statsministerstolen..!

Det er ganske så dumt da.

Når man begynner å ha sex så bør man gå til lege en og annen gang.

Hvert 3.år bør det taes kreftprøve bla.

Man bør også sjekke at alt er bra i forhold til bruk av p.piller ol. selv om man nå kan få dem uten sjekk.

Blødninger etter samleie kan være ingen ting, men det er også anbefalt å sjekke det opp om det vedvarer.

Fordi det kan være noe.

Du får prøve å snakke henne til fornuft, hun er slettes ikke førstemann som har gruet seg til slikt, men ingen av oss har "daua" av det ennå :)

Inntil madammen har tatt til fornuft så ta det litt roligere en periode og se da hvordan ting og tang arter seg.

:)

Gjest stoiker

Hun bør gå til lege og få sjekket. Det kan være en polypp som begynner å blø, eller noe annet. Dette bør hun virkelig få sjekket opp - så du får bare nekte å røre henne til hun går til legen?

Sannsynligvis kan det være helt ufarlig - men livet er for kort til å ta sjanser når det ikke trengs!?

Hvor gammel er hun da? Er man gammel nok til å ha sex så bør man være gammel nok til å ta følgene av det også - om det så innebærer legebesøk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...