Gå til innhold

Ligge på armen etterpå..(vil gjerne ha svar fra menn også)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• Lillemus

6

• Katt-ja

5

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

hm, nå har jeg lest gjennom de svarene som har kommet.

Lurer litt på om alle kun har sex på kvelden før de skal sove.? Da er man jo gjerne trøtt, og blir gjerne enda mer trøtt etter en omgang.

Men dette kosenosegreiene? Noen ganger kan det være ok, men jeg syns ikke det er noe must. Vil heller ha heftig sex enn dilling og kos.

Kose kan man dessuten gjøre andre ganger, og ikke som obligatorisk etter sex.

Dessuten, etter sex (når det ikke er kveld, og jeg ikke er trøtt), så får en jo masse energi og får heller lyst til å gjøre masse forskjellig, ikke ligge og kose. Kanskje jeg er rar. Jeg ble jo tiger i den der testen jeg la ut på åpent. Hm...

Vi ender også som regel under hver vår dyne etter en stund - jeg liker å ha litt armslag når jeg skal sove og det gjør han også. :o) Men her var det vel snakk om jukk-jukk og så snu seg og snorke med en gang og det blir jo noe annet.

Men om jeg er oppe på do i løpet av natta så slenger han ut en arm og stryker på meg når jeg kommer tilbake, men det husker han ikke når morgenen kommer så han gjør det nok mer eller mindre i søvne. :o) Koselig!

"Men her var det vel snakk om jukk-jukk og så snu seg og snorke med en gang og det blir jo noe annet."

Ok, hvis det var sånn hovedinnleggsskriveren mente, så blir det annerledes. Jeg oppfattet ikke at sexen var kjip i tillegg til at han snudde seg bort.

Annonse

eller mandige, kjekke og supersexy karer? :-)

Du som sa feminin:-) så hva skal det være da? hihihi...

Ja, si det? Jeg vet hverken fra eller til, jeg - er det et dårlig tegn? :-)

"......................................"

Ja, si det? Jeg vet hverken fra eller til, jeg - er det et dårlig tegn? :-)

"......................................"

Nå er ikke jeg noen psykolog, men tror nok du klarer deg gjennom det meste:-)

Sikkert bare et snev av firvirring;-)

*klappe på hodet* hehe

laguna1365380434

Aldri er jo litt kjipt da..

Men jeg skjønner meg ikke helt på dem som vil ligge å gnuffe og kose hele natta heller..;-)

Jeg får hvertfall IKKE sove om jeg skal ha en sånn varm mann under MIN dyne og sånn generelt gnuende lenge..

Litt kos er selvdagt kult, og en gang innimellom mye,men sånn armsoving hver natt,det hadde ikke jeg takla heller...

Jeg tror vi alle er forskjellige i henhold til intimsoner og hva som er komfortabelt mens man sover.

Spør ham?

Er dere på helt kolliderende kurs kan dere vel heller kose andre ganger på dagen?

Gjest Vekten73

Det er jo litt kjedelig at han aldri ville ligge på armen din eller at du får ligge på hannes arm etter sex. Jeg pleier som oftes å ligge på hannes arm etter sex (og det er noe han inviterer til). Ligger ikke sånn hele natten, det blir for varmt og klamt. Du får prøve å forklare han hva du føler.

Annonse

petter smart

Har lest flere undersøkelser som har vist at menn blir trøtte etter en orgasme, dette er noe som henger igjen etter gamle tider. Mens kvinner blir mer opplagte. Det er derfor ikke uvanlig at mannen sovner etter sex.

Noen har det sikkert verre enn andre. Selv liker jeg godt å ligge og kose etterpå, med samboeren i armkroken, men alle er jo ikke like.

Kan dere ikke kose før sex eller i andre sammenhenger?

Forøvrig kan du be han om ikke å snu seg, at han heller legger seg mot deg og sovner.

Aldri er jo litt kjipt da..

Men jeg skjønner meg ikke helt på dem som vil ligge å gnuffe og kose hele natta heller..;-)

Jeg får hvertfall IKKE sove om jeg skal ha en sånn varm mann under MIN dyne og sånn generelt gnuende lenge..

Litt kos er selvdagt kult, og en gang innimellom mye,men sånn armsoving hver natt,det hadde ikke jeg takla heller...

Jeg tror vi alle er forskjellige i henhold til intimsoner og hva som er komfortabelt mens man sover.

Spør ham?

Er dere på helt kolliderende kurs kan dere vel heller kose andre ganger på dagen?

"men sånn armsoving hver natt,det hadde ikke jeg takla heller..."

Det skjer vel stort sett kun når man er nyforelsket.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...