Gå til innhold

Ligge på armen etterpå..(vil gjerne ha svar fra menn også)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

"men sånn armsoving hver natt,det hadde ikke jeg takla heller..."

Det skjer vel stort sett kun når man er nyforelsket.

"....................................."

Ja kanskje? Men jeg hører jo at enkelte liker å ligge intill og kosemufle&dusse hele natta selv om de har vært sammen aldri så lenge..

Jeg skjønner ikke den, jeg synes det blir varmt og klamt og ukomfortabelt med mann i dyna mi hele natta.

Særlig om sommeren, IKKE kult med svett, skjestubb-befengt varm mann. Jeg får helt kløe!

Jeg kan selvsagt være søt og tillate det sånn innimellomog i starten på forhold, men når jeg har lyst til å sove igjen om natta, da er dyna mi(og armene mine) nettopp min(e).

Typen min synes jeg er litt harsk på det der faktisk. Jeg setter pris på nattesøvnen min.

*men dyna mi får du aldri;-)*

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• Lillemus

6

• Katt-ja

5

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Hva da? Morse? Assembler? :-)

"................................."

Dog ikke assembler, nei (selv om jeg vel hadde et kurs i det en gang i tiden...)

Har kodet litt forskjellig, mest scripting for tiden (VBScript)...

Ja kanskje? Men jeg hører jo at enkelte liker å ligge intill og kosemufle&dusse hele natta selv om de har vært sammen aldri så lenge..

Jeg skjønner ikke den, jeg synes det blir varmt og klamt og ukomfortabelt med mann i dyna mi hele natta.

Særlig om sommeren, IKKE kult med svett, skjestubb-befengt varm mann. Jeg får helt kløe!

Jeg kan selvsagt være søt og tillate det sånn innimellomog i starten på forhold, men når jeg har lyst til å sove igjen om natta, da er dyna mi(og armene mine) nettopp min(e).

Typen min synes jeg er litt harsk på det der faktisk. Jeg setter pris på nattesøvnen min.

Er for det meste enig i det, ja (selv om jeg foretrekker dobbeltdyne) :-)

".................................."

Dog ikke assembler, nei (selv om jeg vel hadde et kurs i det en gang i tiden...)

Har kodet litt forskjellig, mest scripting for tiden (VBScript)...

Uff....VB....*brekke seg* :-)

"...................................."

Uff....VB....*brekke seg* :-)

Høh! (enig i at det ikke er det mest sofistikerte, men det funker til sitt bruk)

Koder i maskinkode, du da kanskje? Eller C# eller noe i den gaten?

Høh! (enig i at det ikke er det mest sofistikerte, men det funker til sitt bruk)

Koder i maskinkode, du da kanskje? Eller C# eller noe i den gaten?

"Eller C# eller noe i den gaten?"

Er du sprø? Kan da ikke skrive kode som kun fungerer i windows - c# er jo microsofts forsøk på å gjenerobre utviklingsverdenen.

Nei, jeg foretrekker faktisk Java og PHP :-)

Annonse

Kosing og dilling er oppskrytt. Jeg er kanskje litt mann på det området der. Jeg kan godt ta en røyk i armkroken, men å ligge å pludre og dille orker jeg ikke.

Etter sexen, såfremt det skjer på kvelden/natten så vil jeg gjerne snu meg rundt og sove. Jeg hadde en kjærste som alltid ble full av energi etter sex og plutselig kunne finne på å vaske huset eller ta seg en løpetur etter sex, jeg bare ristet på hodet å sloknet før han var ute av sengen.

hehe, du høres akkurat ut som meg. :)

Gjest Visst = det  undertegnet

Kanskje det ikke er en myte at menn snur seg rundt og sovner etter sex? Mange kvinner klager jo over det samme.

Selv trives jeg med kos etter sex. Men jeg er også uhyre feminin. Er ikke engang interessert i motorpjatt og det evigvarende gnålet om militæret.

Jeg mener til og med at en bil ikke er noe mer enn et framkomstmiddel fra A til B.

Ja, jeg har tvilt på om du egentlig trives best som mann. Ut av ett visst skap snart?

Gjest visst= det undertegnet

Det merkelige jo at jeg faktisk trives enormt godt som mann.

Jeg er et mysterium.

ja, det med din trivsel som mann endrer ikke noe ved kanskje egentlig mest å ha lyst på en annen,- MANN.

ShitDiddelyDo

ja, det med din trivsel som mann endrer ikke noe ved kanskje egentlig mest å ha lyst på en annen,- MANN.

Det der var en fryktelig dårlig setning.

Dere på dol blir de første som får vite det hvis jeg en dag bestemmer meg for å skifte legning, så ta det helt med ro.

Men det er mer sannsynlig at jeg skifter kjønn og blir lesbisk.

Annonse

Det der var en fryktelig dårlig setning.

Dere på dol blir de første som får vite det hvis jeg en dag bestemmer meg for å skifte legning, så ta det helt med ro.

Men det er mer sannsynlig at jeg skifter kjønn og blir lesbisk.

"Men det er mer sannsynlig at jeg skifter kjønn og blir lesbisk."

*LOL! LOL!*

Supert svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...