Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Nå er jeg ganske bekymret.

For noen månder siden så begynte det å svi på slutten og litt etter at jeg tisset. Dette gikk over en periode, men har nå kommet igjen.Jeg har også konstant litt vondt nederst mot underlivet (særlig høyre side) nesten hele tiden. Jeg har alltid veldig hyppig vannlating. Har hatt urinveisinfeksjon før, men syntes dette føles anderledes ut. Jeg har hatt chlamydia en gang for 6 år siden, men har tatt flere tester etter det som ikke har vist dette. Den siste for ca 1 år siden. Jeg har hatt fast partner siden så kan jo ikke være det? Er livredd for å bli steril eller noe sånt. Har fått legetime om 10 dager. Men blir mer å mer bekymret kan noen gi noe tips om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191283-svie-og-vondt-nederst-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes det lyder som urinveisinfeksjon. Ring legekontoret og hør om du kan levere en urinprøve før du får time så det kan avklares. Ved egglederbetennelse (som du er redd for) er det vanligvis feber og utflod, gjerne smerter også ved samleie. Hvis ikke du har de symptomer, kan du vente med undersøkelse til om ti dager.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...