Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann

Dette var da dumt.. Har lest innleggene dine og håpet at du kanskje skulle være gravid nå:-)

Du får ha lykke til hos gyn... så håper vi alle på det beste!!!!!

snakket med gyn, over tlf idag. han mente at det er riktig at testene er neg.selv om jeg testet pos. på EL testen, er ikke det noen garanti at mann har hatt EL. trodde ørene mine skulle falle av. ja hva er da meningen med EL tester opp i mente? trodde virkelig at når mann brukte slike tester så skulle man kunne stole på dette. men neida. skulle vente med å komme inn til jeg hadde fått mens, så kansje neste år en gang. takk for svar og lykke ønskninger

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191338-p%C3%A5-ann-igjen/#findComment-1325713
Del på andre sider

snakket med gyn, over tlf idag. han mente at det er riktig at testene er neg.selv om jeg testet pos. på EL testen, er ikke det noen garanti at mann har hatt EL. trodde ørene mine skulle falle av. ja hva er da meningen med EL tester opp i mente? trodde virkelig at når mann brukte slike tester så skulle man kunne stole på dette. men neida. skulle vente med å komme inn til jeg hadde fått mens, så kansje neste år en gang. takk for svar og lykke ønskninger

Fy fader da hadde jeg blitt forbanna....... hadde sporenstreks kontaktet en annen gynekolog! Han kan ikke behandle mennesker på den måten... JEg holder også på med eggløsningstester i hytt å vær, hva er vitsen da om de ikke er til å store på??

kanskje han hadde en dårlig dag!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191338-p%C3%A5-ann-igjen/#findComment-1327024
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...