Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurere på en ting. Jeg ble sammen med en jente, og når jeg onanerte klitten hennes de første gangene fikk hun ekstremet kraftige orgasmer, hun skrek og vrei seg, og lå bare å dirret etterpå. Men etter ca. 2 mnd virker det som jeg ikke klarer å gi henne samme nytelse. Hun sa til meg att hun aldri hadde hatt orgasme før, kan det være derfor hun reagerte så sterkt første gangene?

Jeg har også brukt tungen på henne, dette likte hun. Men nå når vi skal ha sex, sier hun at det kiler hver gang jeg tar på klitten, og at det kansje er best om jeg bruker tungen... Men disse orgamene er langt fra så sterke som de første var..

Du forstår sikkert at jeg var ganske fornøyd etter de første gangene jeg gav henne orgasme..

Og jeg vil gjerne oppnå det igjenn.. Utrolig god følelse for meg også..

Kan det ha seg slik at hun har vent seg til følelsen og klarer å kontrollere den? Takker for fin side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191351-onani-mindre-behagelig-over-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig hun faket de første gangene og de orgasmene nå er the real thing.

Jeg har faket en gang da jeg var yngre og det samme var med meg, når de ordentlige orgasmene kom så viste det seg at jeg hadde overdrevet litt. Heldigvis eldre nå og lært at det å fake er bare dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...