Gjest ikke signatur Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vi har hatt ferie, og heller ikke da skjedde det stort på sex-fronten. Det er vel knapt en gang i måneden at vi gjør det. Hva er det egentlig med denne mannen min? Det er alltid en unnskyldning. Nå ville han se ferdig en episode med ett eller annet. Jeg sa at det fikk vente for nå var det så lenge siden. Så sa han at han var så mett. Jeg kan ikke ha det slik! Jeg har fulgt tips, men det er slettes ikke lett å bli avvist! Beklager denne klagingen, men det sliter virkelig på meg dette her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191380-jeg-orker-ikke-%C3%A5-ha-sex-s%C3%A5-sjelden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du må slå av tv'n, sette deg rolig ned og si at dette må dere snakke om for du synes det er vanskelig å ha det slik. Ikke angrip ham, men begynn med å spør hvordan han egentlig har det, hvordan han synes forholdet deres er og slike ting. Så kan du pense inn på det manglende sexlivet etterhvert. Men altså - ikke anklag! Da ser du nok bare hælene i ham ut av døra for å hogge ved eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191380-jeg-orker-ikke-%C3%A5-ha-sex-s%C3%A5-sjelden/#findComment-1325696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du må slå av tv'n, sette deg rolig ned og si at dette må dere snakke om for du synes det er vanskelig å ha det slik. Ikke angrip ham, men begynn med å spør hvordan han egentlig har det, hvordan han synes forholdet deres er og slike ting. Så kan du pense inn på det manglende sexlivet etterhvert. Men altså - ikke anklag! Da ser du nok bare hælene i ham ut av døra for å hogge ved eller noe sånt. Takk for svar. Jeg tror nok det også er min feil. Han innrømmet en dag at etter fødslene er ikke sex det samme fordi jeg er så "vid" i skjeden. Jeg har kjøpt noen kuler som jeg ikke har trent med. Men kos og sex burde være litt godt alikevel? Vi finner nok ut av dette, men det er så kjedelig å ha det slik. Og det at jeg er vid er kanskje grunnen til at det ikke pleier å gå for ham? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191380-jeg-orker-ikke-%C3%A5-ha-sex-s%C3%A5-sjelden/#findComment-1325767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Takk for svar. Jeg tror nok det også er min feil. Han innrømmet en dag at etter fødslene er ikke sex det samme fordi jeg er så "vid" i skjeden. Jeg har kjøpt noen kuler som jeg ikke har trent med. Men kos og sex burde være litt godt alikevel? Vi finner nok ut av dette, men det er så kjedelig å ha det slik. Og det at jeg er vid er kanskje grunnen til at det ikke pleier å gå for ham? Jeg kan på et vis skjønne mannen din, men sex er da ikke bare pikk-i-skjede heller!? Som du sier - kos, kjærtegn, onanere hverandre, munnsex... Mulighetene er mange! Tren aktivt med og uten kulene noen uker, merker du ingen fremgang så ta kontakt med lege - det er hjelp å få! Fysioterapeut, div. apparater og evt. opersjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191380-jeg-orker-ikke-%C3%A5-ha-sex-s%C3%A5-sjelden/#findComment-1325776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Takk for svar. Jeg tror nok det også er min feil. Han innrømmet en dag at etter fødslene er ikke sex det samme fordi jeg er så "vid" i skjeden. Jeg har kjøpt noen kuler som jeg ikke har trent med. Men kos og sex burde være litt godt alikevel? Vi finner nok ut av dette, men det er så kjedelig å ha det slik. Og det at jeg er vid er kanskje grunnen til at det ikke pleier å gå for ham? Har du trent med kniping, da? Begynne f eks med 20 pr dag, knipe og holde i 5 sekunder. Etterhvert når du kjenner at det går greiere, kan du gå ned til 10 pr dag. (f eks) Men ikke slutt med det. Jeg holder på ennå med kniping for å holde alt ved like, vet ikke om det er helt nødvendig men vil ikke risikere noe Du kan f eks gjøre det når du kjører bil, for da sitter du jo der likevel. *s* Hvis det etter en tid ikke fungerer med kniping, er det noe å få en lege til å se på som Lillemus sier. Forøvrig skjønner jeg veldig godt at du sliter med det lille sexlivet du skisserer her. Jeg hadde gått i frø om det skulle vært så lite, så det er sikkert at dere trenger en ordentlig prat om dette. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191380-jeg-orker-ikke-%C3%A5-ha-sex-s%C3%A5-sjelden/#findComment-1325799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Takk for svar. Jeg tror nok det også er min feil. Han innrømmet en dag at etter fødslene er ikke sex det samme fordi jeg er så "vid" i skjeden. Jeg har kjøpt noen kuler som jeg ikke har trent med. Men kos og sex burde være litt godt alikevel? Vi finner nok ut av dette, men det er så kjedelig å ha det slik. Og det at jeg er vid er kanskje grunnen til at det ikke pleier å gå for ham? Enig med deg i at kos og sex kan være bra selv om du er litt vid etter fødsler. Det høres ut som at mannen din simpelthen er umotivert... og slik blir det vel ofte når man har vært sammen lenge. Jeg tror problemet er i hodet på mannen din, ikke i din vagina. Hvis han hadde møtt deg for første gang i dag, ville han sikkert mene at du var mer enn bra nok. Jeg tror at sexlivet er noe man må jobbe med når man har vært sammen en stund. For etter hvert så skjer ikke ting automatisk, man må faktisk anstrenge seg litt for å ha et bra sexliv. Jeg tror mange mister helt gnisten av det, de gidder ikke ha sex når det innebærer at de må GJØRE noe. Det letteste av alt er jo å bare sitte å se på TV eller ta seg en runk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191380-jeg-orker-ikke-%C3%A5-ha-sex-s%C3%A5-sjelden/#findComment-1326025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.