Gå til innhold

Mangel på veltrente menn i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrerte Frøken

Jeg lurer på hvorfor det er så få veltrente menn en møter, på vei til jobb, ute på byen, kafeer osv. Veltrente menn utstråler en god kroppsholding og selvsikkerhet. Det er veldig synd at det er så få menn som vil trene opp muskelene sine. De ville garantert få mer oppmerksomhet hos oss damer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191410-mangel-p%C3%A5-veltrente-menn-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tinkywinkey

Jeg orker ikke mer oppmerksomhet enn den jeg allerede får, og jeg har aldri satt mine ben i et treningsstudio i mitt liv.

Med vennlig hilsen

Ja det er sexy med en veltrent mannekropp-noen har det, andre ikke..

Mangen utrente damer der ute også.....

Annonse

Jeg liker å være singel---

Selv synes jeg det finnes vesentlig flere veltrente menn enn damer i Oslo...

Så kanskje det heller er dere som burde ta dere selv i nakken litt...og løfte ræva opp fra godstolen?

Veltrente menn ja. Her på sørlandet som jeg bor er det bare menn som boler så om det er så mye bedre vet nå da ikke jeg

Annonse

Veltrente menn ja. Her på sørlandet som jeg bor er det bare menn som boler så om det er så mye bedre vet nå da ikke jeg

De fleste veltrente menn (og damer) boler heldigvis ikke.

Og med "velltrent" så betyr ikke det at man skal se ut som Arnold i sine glansdager....

Det er noe som heter "den gyldne middelvei" - også når det gjelder trening og kropp:-)

Man er ikke overflatisk selv om man setter pris på at det motsatte kjønn tar vare på kroppen sin. Man ser jo i dag hos begge kjønn at treninga består i å hente fjernkontrollen før man setter seg ned for kvelden med potetgullet og brusen.

Du har rett! Menn som bryr seg om sitt utseende, utstråler ofte selvtillit. Og selvtillit er tiltrekkende :-)

Nå kan ikke alle trene, da. Noen er ikke "skapt" til det, og andre igjen har fokuset andre steder enn på det fysiske.

Jeg har sjelden vært spesiellt veltrent, men oppmerksomheten fra hønene har ikke vært spesiellt dårlig.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...