jen23 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hei! Er en jente på 23 år. Hadde en fremprovosert abort i 2000. Begynte da på p- pillen, og gikk på disse frem til for ca 6 mnd siden. Før jeg begynte med p- pillen hadde jeg sykluser på 28 dager, men nå går det mellom 38 og 40 dager mellom hver mens. Er dette normalt? Og bør jeg kontakte min fastlege? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det regnes unormalt hvis det går mer enn 35 dager mellom menstruasjonene, men en regelmessig syklus på 38-40 dager kan være uten betydning. Hvis du ikke ønsker å bli gravid, synes jeg du kan se det an. Hvis det ikke retter seg i løpet av et halvt års tid, kan du få en sjekk av dine hormnoner hos din fastlege eller få henvisning til gynekolog. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Begynn på Lindberg-kostholdet. Da kan eg kove syklusen din blir norma igjen og du blir lettere gravid! mvh 0 Siter
jen23 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Begynn på Lindberg-kostholdet. Da kan eg kove syklusen din blir norma igjen og du blir lettere gravid! mvh Hei! Takk for tips!Er det fedon Lindberg kostholdet du tenker på? 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hei! Takk for tips!Er det fedon Lindberg kostholdet du tenker på? Ja. :c) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.