Gå til innhold

bare jeg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

16

• Prozak

10

• kvinnen20

5

• amber sun

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lille duh

69 er oppskrytt spør du meg. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om de to tingene på en gang. :o) Jeg vil _enten_ gir _eller_ få, ikke både og samtidig.

Enig med Lillemus! Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! 69 er SÅ oppskrytt! Men ellers er oralsex superdeilig - men jeg kan ikke både gi og få nei :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191426-bare-jeg/page/4/#findComment-1328629
Del på andre sider

Gjest anonym akkurat nå

I begge mine forhold har kjærestene mine fått oralsex før uten at de syntes det var noe spesielt. Men etter at vi har prøvd det ut sammen (med kraftige orgasmer som resultat) har det blitt hintet titt og ofte om gjentakelse. Så det er godt mulig det kan ha noe med teknikk å gjøre også.

Jeg prøvde 69 med hun jeg er sammen med nå her om dagen og det var ikke så mye jeg fikk ut av stillinga før hun forsvant hinsides og måtte ha en pause før vi kunne fortsette. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191426-bare-jeg/page/4/#findComment-1330272
Del på andre sider

"Min samboer er kun borti klitten og der gjør mer eller mindre vondt"

Uff, da er det jo ikke rart det ikke blir noe særlig. Det er veldig forskell på kvinner hvor følsomme og mottakelige de er for direkte stimuli av klitoris. Noen tar det direkte, mens andre må "varmes opp" med mindre direkte stimulans før man kan konsentrere det direkte på klitoris (og noen klarer aldri direkte berøring).

Jeg har både møtt kvinner hvor jeg kunne gå rett på klitoris med full intensitet, og de kom som et skudd etter kort tid, og kvinner som må hisses opp over tid for å komme i riktig "tilstand" for stimulans av klitoris.

Jeg mistenker at partneren din er mindre observant og "følsom" på det området, og da er det eneste dere kan gjøre å i fellesskap jobbe med det. Han ville kanskje også ha godt av å lese litt litteratur om emnet - det finnes mye bra der ute.

Direkte tips til ham:

Begynn med å kysse og slikke på innsiden av lårene, og nærm deg gradvis musa. Så fortsetter du med å kysse henne overalt der, og å slikke lett og "overfladisk" med tungen. Etterhver kan du begynne å bevege seg inn mellom leppene, og kjenn etter på kroppen hennes hvordan hun reagerer. Virker det som om hun stivner, så gå tilbake noen skritt og ta det mer forsiktig. Å "tungeknulle" er en god teknikk, som de fleste kvinner liker, uten at det er direkte "orgasmisk". Veksle litt mellom å slikke og å stikke tungen inn, og konsentrer deg om _hele_ musa - ikke bare klitoris eller området rundt.

Etterhvert som opphisselsen stiger, kan du nærme deg klitoris. Ikke går rett på den med en gang, men konsentrer deg om området rundt og over. Hudfolden over klitoris er fin for å stimulere den indirekte.

"..................................."

Slike innlegg som dette burde vært sensurert.

*sukker i kor med amber, en uke senere*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191426-bare-jeg/page/4/#findComment-1334041
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...