Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et mislykket forsøk bak meg, og skal igang igjen i midten av August.Jeg går til det offentlige hvorpå i % er det 30 ved første forsøk og etter det går d nedover.Jeg opplever at de private opererer med høyere %. Er det noen der ute som vet hvorfor det evt er større sjanse for å lykkes i det private. Hva gjør de som ikkedet offentlige gjør?.. Blir glad for tilbakemeldinger. -Juru-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191440-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

hei! jeg vet ikke eksakt i prosent offentlig og private sykehus.. men jeg vet at det er ingen forskjell i det de gjør.prosedyren er lik.

man vil altså i prinsippet få like god, altså samme behandling ved offentlige sykehus.

det jeg vet som kan utgjøre forskjellene er at forskjellige pasientgrupper behandles, ulik alder osv..som kan ha noe å si på suksessraten.

jeg vet også at mange klinikker gjerne legger ut de beste "månedene"-altså med flest vellykka graviditeter..som en slags PR. ikke at de juger på talla, men de vil jo selvsagt skryte litt også.

ved noen sykehus, det spiller ingen rolle offentlige eller private, så kan antall dager før man setter inn egga variere.

jeg tok et vellykka forsøk ved rikshospitalet og var selvfølgelig veldig fornøyd med det. fikk god behandling av personalet også.

tror nok mange ønsker privat fordi de virker mer "hyggelige og profesjonelle"- men det er garantert like kompetente folk ved ivf avd på et offentlig sykehus. de har jobbet med dette i like mange år. kanskje flere år også.

jeg tror altså helt sikkert at hvis du er så heldig å bli gravid ved ivf på en privat klinikk, så hadde du blitt det ved et offentlig sykehus også..

lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191440-pr%C3%B8ver%C3%B8r/#findComment-1328965
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...