Juru Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har et mislykket forsøk bak meg, og skal igang igjen i midten av August.Jeg går til det offentlige hvorpå i % er det 30 ved første forsøk og etter det går d nedover.Jeg opplever at de private opererer med høyere %. Er det noen der ute som vet hvorfor det evt er større sjanse for å lykkes i det private. Hva gjør de som ikkedet offentlige gjør?.. Blir glad for tilbakemeldinger. -Juru- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191440-pr%C3%B8ver%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prillaguri Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hei! jeg vet ikke eksakt i prosent offentlig og private sykehus.. men jeg vet at det er ingen forskjell i det de gjør.prosedyren er lik. man vil altså i prinsippet få like god, altså samme behandling ved offentlige sykehus. det jeg vet som kan utgjøre forskjellene er at forskjellige pasientgrupper behandles, ulik alder osv..som kan ha noe å si på suksessraten. jeg vet også at mange klinikker gjerne legger ut de beste "månedene"-altså med flest vellykka graviditeter..som en slags PR. ikke at de juger på talla, men de vil jo selvsagt skryte litt også. ved noen sykehus, det spiller ingen rolle offentlige eller private, så kan antall dager før man setter inn egga variere. jeg tok et vellykka forsøk ved rikshospitalet og var selvfølgelig veldig fornøyd med det. fikk god behandling av personalet også. tror nok mange ønsker privat fordi de virker mer "hyggelige og profesjonelle"- men det er garantert like kompetente folk ved ivf avd på et offentlig sykehus. de har jobbet med dette i like mange år. kanskje flere år også. jeg tror altså helt sikkert at hvis du er så heldig å bli gravid ved ivf på en privat klinikk, så hadde du blitt det ved et offentlig sykehus også.. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191440-pr%C3%B8ver%C3%B8r/#findComment-1328965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.