Gå til innhold

kan jeg slippe unna mensen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest totem

Jeg har tidligere spurt Moen om dette og fikk til svar at det bare var og fortsette med brett etter brett så lenge du ønsker (uker, mnd, år). Etter en stund kan det hende at det kommer en blødning, da kan du ta en ukes pause før du fortsetter som vanlig. Blødningen ved p-piller er en "falsk"mens så det skal ikke gjøre noe å hoppe over den.

• 2 uker senere...

En vanlig bivirkning av både hormonspiral og p-sprøyte er at mensen forsvinner. Kanskje dette er et alternativ for deg?

jeg mista mensen helt da jeg begynte på p-sprøyta. slutta på den for 1 år siden, vil gjerne bli gravid igjen, men har nå blødd så å si konstant siden 25. april, så det er jo kanskje noe å tenke på? pluss at det kan ta opp til 2 år fra du slutter på sprøyta til du kan bli gravid! legen min, gir ikke sprøyta til folk som ikke har fått barn fra før

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...