Gå til innhold

huff...klage litt

Anbefalte innlegg

Gjest frusrerte sinnaguri

Jeg er så lei meg.Må bare klage litt. Vi har 2 barn men aldersforskjellen er stor, vi har en på 10 år og en på 1 1/2 år. Siden alderspranget er så stort ønsker jeg en til nå, men min mann nekter........ Sier vi kan få en til når tiden er der for det??? Men når er det da??? Vi har hus, begge jobber,to biler og har vært gift mange år. Så hva er galt da???? Vi bruker ingen prevensjon, eller retter sagt han gjør, han hopper av i svingen som det kalles.Vi er begge i begynnelsen av 30årene. Huff...gammel...

Han skjønner meg ikke, sier bare at jeg maser når jeg prøver ta problemet opp med ham. For menn spiller jo alder ingen rolle de kan jo få barn til de er 90, men for oss damer renner jo tiden ut etter hvert, men det forstår ikke han. Blir så sint!!!!!! Hver gang jeg prøver snakke med ham så sier han bare: BEGYNNER DU NÅ IGJEN han gidder ikke en gang høre på. Han sier han vil ha flere barn for hans drøm har alltid vært å få 3 barn, men hva er galt med nå???? Jeg gidder ikke vente i enda 9 år på neste, vil ha søsken i noelunde tett alder. Jeg vet jo at jeg ikke kan gjøre annet enn å vente til han vil, men hvorfor er det han som skal bestemme når det skal skje???? Vi blir jo ikke enige uansett!!!!!! Det er rett fær jeg begynner å vurdere å ta sæden han tørker på hånkleet etter vi har hatt sex, å skraper det av og håper jeg kan bli gravid på den måten. Sorry detaljene, men så desperat er jeg. FY meg, slike tanker er ikke fine. Huff......... måtte bare klage litt (mye)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191507-huffklage-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner frustrasjonen din. Tida renner ut for kvinner, som blir mindre fertile med årene. Det finnes ingen råd for hva du skal si for å overtale din mann. Det ville nok heller ikke vært riktig. Begge må jo ønske barnet! Og barnet har krav på tok foreldre som ønsker det velkommen til verden. Svada? I know... Men det er harde, kalde fakta...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191507-huffklage-litt/#findComment-1328547
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...