Gå til innhold

Nå er jeg lei...

Anbefalte innlegg

Gjest Nå er jeg lei...

Sluttet på pilla i august fordi vi ønsket oss barn.. ingen ting skjedde og jeg fikk heller ikke mensen. i desember fikk jeg en tablett kur som gjorde at jeg fikk mensen en gang.. så ble den borte igjen..og jeg var heller ikke da gravid. fikk time på sykehus hos speialist tidlig i april og han kunne ikke finne noe galt. Han sa han kunne se at jeg snart skulle ha eggløsning så alt ville nok ordne seg snart sa han.. nå er vi i juli og jeg er fortsatt ikke gravid og har heller ikke fått mensen.. nå er det snart et år uten mensen, og ingen ting er galt i følge lege og spesialist.. nå begynner jeg å bli skikkelig lei av å vente på det ene eller det andre..hvorfor skjer dette lurer jeg på? har alltid hatt regelmessig mens... fint å få ut noen av tankene her:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191528-n%C3%A5-er-jeg-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 23 år.. jeg har sjekket det hos lege og hun sier alt er i orden.. så da får jeg bare tro på det:)

Heisann!Forstår din frustrasjon, men kan trøste deg med at vi er i samme båt.Sluttet også med pillen i august04 og fortsatt ikke gravid. Vi får smøre oss med tålmod og prøve videre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191528-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-1327586
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...