Gå til innhold

Sjekke NEI, NEI, NEI mann

Anbefalte innlegg

Gjest Tunder boat

Jeg vil ha en mann som sier han synes jeg er sexy og sjarmerende, men som samtidig sier han ikke vil ha meg. Mumler noe om at det ikke vil gå, og at han ikke vil greie å være det jeg ønsker meg. Har rota med han noen ganger, over noen år. Tror aldri jeg har fortalt han hva jeg ønsker meg, så dette er hans greie ikke min.

Noen som har greid å sjekke en som først ikke ville ha noe forhold til dem? Hvordan gjorde dere det? Har ingen problemer med å sjarmere andre i senk, men denne mannen er håpløs. Han virker også mer usikker sammen med meg enn med andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191535-sjekke-nei-nei-nei-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Tja, hvis bare du styrer og maser nok, så kan det jo hende at han bare gir opp og går inn i et forhold med seg. Selv om dere begge vet at det er en del av han som egentlig ikke vil det.

Det kan jo også hende at du ved å prøve å lokke han inn i din favn bare kaster bort dyrebar tid (Man lever som kjent bare en gang), at han aldri vil ha deg.

Men hva om han innerst inne egnentlig elsker deg, men er redd for nærhet, for å bli avvist osv? At han egentlig VIL blir "tvunget" inn i et forhold?

Det er ikke så lett å spå hva som vil skje i fremtida... Men det mest hensiktsmessige (synes jeg, da) er å høre på det folk sier og forholde meg til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...