Gå til innhold

Kynnere, gjør de noen nytte for seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Jeg har hatt relativt mye kynnere under størsteparten av svangerskapet. Er nå en snau uke før termin og var til kontroll i går. Da pirket legen litt på livmortappen for å se om han kunne starte noe.

Ingen rier kom, men det begynte visserligen mye mer kynnere. Har hatt jevnt med kynnere nesten et døgn nå. De er ikke spes vonde, ikke i nærheten av rier, men de er så mange. Har de noen effekt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19164-kynnere-gj%C3%B8r-de-noen-nytte-for-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest connie-2000

hei valnøtt.

ja nå er det like før for deg gitt.

jeg personlig påstår at kynnerene gjør nytte for seg. vær rie jeg hadde var som en forsterka kynner. men jeg hadde masse kynnere altså.

jeg tror det altså.

lyke til masse...

klem fra connie

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är för tidigt att säga om dessa kynnere påverkar din livmoderhals. Förhoppningsvis, så mognar livmoderhalsen och förlossningen närmar sig då. Tyvärr är det många som har mycket förvärkar(kynnere) under en längre tid innan förlossningen stratar på riktigt. Dessa kan upplevas mycket jobbiga av en del kvinnor. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...