Gå til innhold

"Full" av Berntsens Eplemost med kullsyre...

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret eplemostdrikker

Hjelp! for et par dager siden kjøpte jeg en sekspakning med Berntsens eplemost med kullsyre i Stavanger....Jeg drakk to flasker den kvelden og syns det var syrlig og godt...men resten av kvelden var det som om bakken gynget og jeg var utrolig svimmel. Opptil tre ganger gikk jeg på do fordi jeg trodde jeg mptte kaste opp....

Jeg tenket at jeg bare var sliten....men så begynner jeg lure...I dag , før jeg gikk til beyn sånn i 15 tiden, så drakk jeg også to små flakser...Var så tørst og syns det smaker godt. Har aldri smakt dette før...eplemost har jo alltid vært uten kullsyre der jeg kommer fra...som sagt, jeg drakk to, og gikk på et kjøpesenter. der gikk det rundt for meg. Svimmel som bare det, surret rundt, bakken gynget og det svirret rundt for meg. Jeg gikk hjem og brukte en halvtime lenger på å kommemeg hjem enn vanlig...

Nå lurer jeg..er det mulieg at jeg kan ha blitt småfull av eplemost? Hvordan er det mulig? Og hvis det ikke er dette, hva kan det da være...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191645-full-av-berntsens-eplemost-med-kullsyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"som sagt, jeg drakk to, og gikk på et kjøpesenter. der gikk det rundt for meg. Svimmel som bare det, surret rundt, bakken gynget og det svirret rundt for meg. Jeg gikk hjem og brukte en halvtime lenger på å kommemeg hjem enn vanlig..."

Det er sånn som skjer når man går på shopping ;-p

Det er adrenalinkicket som gjør det.

;)

Er det slik du vanligvis reagerer på et par flasker øl eller et glass vin da? I så fall kan det jo være at eplemosten er gjæret på noen måte? Jeg kjenner noen som drakk gammel brus og ble litt på en snurr...

Ellers kan det jo være en slags allergisk reaksjon kanskje?

Jeg ville uansett ikke drukket mere av det der, og kanskje kontaktet de som lager den brusen.

Gjest bekymret eplemostdrikker

Er det slik du vanligvis reagerer på et par flasker øl eller et glass vin da? I så fall kan det jo være at eplemosten er gjæret på noen måte? Jeg kjenner noen som drakk gammel brus og ble litt på en snurr...

Ellers kan det jo være en slags allergisk reaksjon kanskje?

Jeg ville uansett ikke drukket mere av det der, og kanskje kontaktet de som lager den brusen.

Jeg aner ikke hvordan jeg reagerer på alkohol skjønner du, er avholds. men dette må være som om jeg var full tror jeg...

Mulig en allergisk reaksjon ja...Helt utrolig ....

Annonse

jeg har allergi for bjørk og gress, det kryssreagerer med nøtter og stenfrukter... ta en test hos legen før du prøver igjen, det kan bli fatalt, jeg havna på akutten etter å ha spist en liten bit sjokolade, det viste seg at den inneholdt spor av nøtter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...