Liljekonvallen 23 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg er en jente på 23 år bosatt i Oslo som ønsker det samme som alle andre her inne;men jeg vil ha nr 2 da,har en liten jente på 2 år fra før. Hun betyr såklart alt for meg,men jeg ønsker virkelig en til,så får jeg se når jeg får satt i gang med det. er ikke i noe forhold og det vet jeg at jeg heller ikke vil bli med det første så derfor har jeg besluttet at skal jeg bli gravid igjen må det skje ved inseminasjon. Ingen skam det,bare synd at skal man gjøre det på klinikk må man til Danmark. Men alternativet jeg tenker på er å la de bestille opp donorsæd og få det tilsendt til hjemmeinseminasjon;mulig det ikke er noe billigere enn hva det koster å gjøre det på en klinikk men ihvertfall så slipper jeg reiseutgifter. Er det noen her inne som selv tenker på inseminasjon eller som har gjort det? Kan dere si om dere dro på klinikk eller gjorde det hjemme og hvordan det opplevdes positivt versus negativt? Tror dere det har noe for seg å bruke en privat norsk donor? Vet om en som er godkjent donor og det hadde jo vært såre enkelt å gjøre en avtale med han eller en annen,men først vil jeg gjerne vite hvilke erfaringer noen av dere kan ha ved bruk av privat norsk donor. setter stor pris på om jeg kan få svar på ihvertfall litt av det jeg lurer på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191669-vil-ha-nr-2-ved-hjelp-av-inseminasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lydia78 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kan nok ikke hjelpe deg så mye. Vil bare si at du er veldig modig som ønsker å få barn på denne måten i så ung alder.... Hvorfor er du så sikker på at du ikke kommer til å treffe en person å starte familie med i nær framtid. Kan du ikke vente å se.... så dukker kanskje drømmeprinsen opp før du aner det. Er det virkelig mulig å utføre hjemme- innsaminering? Har aldri hørt om det.... Er det ikke uansett lurt å få gjennomført det på klinikk av kyndige fagfolk? Håper du ikke opplever svaret mitt som kritikk. Synes bare at du har et uvanlig ønske..... Lykke til videre med planleggingen!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191669-vil-ha-nr-2-ved-hjelp-av-inseminasjon/#findComment-1328751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.