Gjest alvehette Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg bare lurte på om dette er en tilstand som tydelig kan sees på ordinær ul. Ingen i min eller min manns familier har dette, men kan vi likevel få barn som har det? Eller er det i det hele tatt arvelig? Da vi var på ul for noen dager siden kom vi til samme jordmor som min søster var hos. Når min søster ble underesøkt sa og viste jordmoren at fosteret hadde hele lepper, dette nevnte hun ikke for oss.... Det var akkurat som jeg så et slags hull(mørk flekk) litt på siden mellom munn og nese. Da undersøkelsen var færdig og jordmoren fylte ut papirene spurte jeg henne om hun hadde sjekket dette. Da sa hun at ikke kunne garantere at noe var galt verken med det ene eller andre. Bare at hun ikke hadde påvist noen patologi ved undersøkelsen. Er jordmødre pålagt å informere om alle "feil" de finner, selv slike ubetydelige? Noen som har født barn med åpen ganespalte uten at dette ble oppdaget på ul? Hisen stresset førstegangsgravid 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191729-%C3%A5pen-ganespalte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.