Student86 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei. Jeg er en jente på 19 år som sliter med vondt i magen,eller nedereste del av mageregionen på høyre side. Begynte da jeg var på øvelse i en annen del av landet, med at jeg våknet en dag av stikkende smerter i magen, og kunne ikke reise medg eller bevege meg så mye. Lå bare i forsterstilling. Virket som kramper i magen, eller som om jeg hadde tatt alt for mange sit-ups. Skulle samme dag løpe en konkurranse, men ble i setden kjørt med ambulanse til sykestuen for å ta noen blodprøver og sjekker. Legen trykket på magen min, og men det muligens kunne være blindtarmen, så jeg ble lagt inn til observasjon over natten. Blodprøvene var normale, og hadde kun feber en dag (rundt 37.9) Ble utskrevet dagen etter, da jeg skulle reise hjem igjen,og fikk med et brev jeg skulle levere til fastlegen. Fikk time hos fastlegen, og han mente det ikke var blindtarmbetennelse, men sendte meg videre til en gynegolog, for å ta ultralyd. Fikk dette gjort, men gynegologen kunne ikke se noe unørmalt på den. Han mente det muligens kunne være en eggstokk som hadde snudd seg, eller en liten cyste. Altså endte det opp med at de legene jeg var hos mener jeg er frisk, mens jeg fremdeles sliter med smerter. De gir seg til tider, men kommer ofte igjen om natten. Kan ikke ha sex, da dette gjør veldig vondt å få press på magen/eggstokekne. Får noen netter en lammende og krampaktig følelse på venstre side, og kan ikke snu meg eller bevege meg på noen måte. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Føler jeg har vært hos legene, og de mener jeg er frisk, så hvorfor har jeg fremdeles smerter? Hva kan dette være? Jeg spiser stort sett normal, litt annerledes nå i sommerferien da jeg jobber til forskjellige tider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191775-vondt-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.