Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir kanskje et langt innlegg...så jeg får legge en forkortet problemstilling ut til å begynne med:

1.0 - hvordan finne ut hva hun føler når hun ikke sier eller gjør noenting?

1.1 - hvordan ta et forhold til et mer fysisk nivå når man føler at ting har stagnert ?

1.2 - hvordan fortelle henne hva man føler for henne når man har verdens mest naturlige sperre for å si hva man egentlig føler(er mann) ,men vet at det er nødvendig å komplementere henne for å noensinne få henne inn i et forhold.

1.3 - hvor mange dater før man bør begynne å prøve å kline med henne, uten å virke tafatt ?

1.4 hvordan starte en klining med en jente som absolutt ikke gir noen signaler,og som knapt engang ser deg i øynene når du snakker med henne?

Story: har hatt følelser for henne i 6 måneder ,og ble overlykkelig da hun faktisk ville gå ut med meg.Har hatt 3 dater no (ganske lange også) , vi snakker veldig bra sammen og kan sitte i 4-5 timer å snakke uten problemer ,så det er jo bra.Vi snakker dog ikke om hvordan vi egentlig føler ,og det er umulig for meg å vite hvordan hun egentlig føler for meg..men jeg kan vel konkludere at hun ikke hater meg siden hun fortsetter å gå ut med meg...,men på den andre siden hører jeg aldri noe fra henne...det er jeg som finner på alt,og inviterer på alt...

Jeg føler nå at vi burde begynne å bli litt mer fysisk...kysset henne for første gang på munnen ved slutten av forrige date...og det var ikke akkurat gnister på gang...det var faktisk ganske døvt,for det var bare et 0.5 sekunder nuss,tror ikke jeg traf munnen en gang.

Jeg har lyst å komplimentere henne...for hun er veldig fin...men jeg klarer det liksom ikke....føles unaturlig.. men jeg burde vel si litt om hvordan jeg føler for å komme noe sted med henne....men er det vanlig at jenter skal være så passive at gutten må gjøre alt...det er ikke så morsomt for meg...

Forrige date tok hun meg med til en benk langt ute i en park hvor vi hadde utsikt over solnedgangen...vi satt og snakket lenge...jeg fikk hånden rundt henne ,men det virket ikke som hun brydde seg noe særlig...hun gav ingenting tilbake...

Dette var jo selvsagt intet annet enn den perfekte annledning til å kysse henne...men jeg gjorde ikke det,fordi jeg blir så usikker på henne,og er så usikker på meg selv også....

Jeg så på henne konstant ,mens hun så stort sett bare i bakken...hadde hun bare holdt øyenkontakten noen få sekunder hadde det vært nok av signal til at jeg kunne "angrepet" med et kyss...men jeg får ingen signal.Kanskje hun er sjenert..eller kanskje hun bare leker med meg...lurer av og til på om hun bare går ut med meg i mangel av noe bedre for tiden..vet ikke om hun liker meg engang..

Jeg føler at forholdet holder på å dø allerede før det er begynt,og det ønsker jeg virkelig ikke siden jeg synes hun er verdens mest fantastiske jente(men helt umulig å forstå).

Vi har en bra dialog og kan ha det morsomt sammen...men jeg føler vi burde være mer fysiske no..og at det er min jobb..men hvordan gjøre den liksom...?

Jeg kan svært få "triks" ,da jeg har ganske begrenset erfaring med dating fra før....så dette brevet er egentlig et desperat rop om hjelp fra noen som har mer erfaring der ute og er villige til å dele...dessuten er det vel sikkert noen jenter der ute som kan lese dette ,og "jenter vet jenter best" selvsagt....

Jeg er ikke noen sjekker ,desverre ,så om jeg ikke får dette til å fungere kan det gå noen år til neste sjangs liksom....

marlenexxx27
Skrevet

Nei det må jo være veldig vanskelig når hun ikke engang møter blikket ditt. Man må liksom få litt øyekontakt før man kysser noen. Du kan jo si "hei, du", eller "du, kom hit litt", eller "se litt på meg", eller noe for å få oppmerksomheten over på noe mer fysisk.

I steinalderen var det jo visstnok slik at mannen slo dama med ei klubbe, og dro henne etter håret med hjem til hula. En litt sivilisert og moderne utgave av akkurat det tror jeg det er mange damer som ønsker seg. Vi bare vil at dere skal GJØRE NOE, selv om det betyr at dere nesten må kaste dere over oss.

Men mange menn, som er snille og ordentlige og respektfulle, har ofte det med at de ikke tør å gjøre det. Jeg tror at mange menn i likestillingens navn har blitt litt tafatte, hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke at jeg anbefaler at du sier "hut dæ hit, kjærring, æ skal pule dæ" (I hvert fall ikke hvis du ikke er nordlending engang!), men en litt sånn handlingsorientert holdning er bra.

Men et helt annet spørsmål oppi det her, er jo hvor gira du er på ei dame som ser ut til å ha en såpass passiv stil. Det kan jo høres ut som at hun forventer at du tar hånd om det meste. Hva synes du om det?

Gjest Ramina
Skrevet

Det er mange muligheter her.

- Hun kan være veldig sjenert.

- Hun kan like deg men bare som en venn.

- Hun kan ønske at du tar iniativet hele tiden.

- Hun kan bruke deg som fritidssyssel i påvente av andre som du sier.

etc. etc.

Etter hva du forteller så tror jeg nok at det aller beste ville være om du gikk litt mer "rakt på sak".

Med det mener jeg verbalt.

På neste date kan du sørge for at dere havner et sted dere ikke blir forstyrret. Og så hadde iallefall jeg sakt noe sånt som : "nå har vi hatt noen skikkelig koselige dater, vi prater godt sammen og vi har det morro sammen. Jeg har virkelig begynt å like deg som mye mer enn en venn, men vil helst ikke gå så mye videre før jeg vet hvordan du føler det overfor meg".

Eller noe i den duren.

Da bør du jo få et svar på hvordan hun føler deg.

Et nei, et..jeg vet ikke helt jeg...eller et ja.

Et nei er jo et nei. Da får du vurdere om du "klarer" og vil fortsette vennskap med denne jenta.

Et "vet ikke"...da får dere kanskje fortsette med datene slik de har vært til nå, til hun finner ut om hun vil noe mer.

Et ja...BINGO.

Da er det jo bare å prøve seg sånn forsiktig steg for steg, da er hun kanskje litt forsiktig og sjenert.

Da kan du som marlenexxx27 sier si noe sånt som : "se litt på meg" ol for å få øyenkontakt.

Eller stryk henne kjærlig rundt kjaken og snu henne mot deg.

Og alt annet småromantisk snaskens.

:)

Skrevet

Jeg begynner igrunnen å bli lei av usikkerheten.. Kan umulig tro at hun har følelser for meg ,slik som hun er... idag ville hun ikke gå på date med meg fordi hun skulle lese til noen eksamener som er om flere måneder...jeg hører aldri noe fra hun hvis jeg ikke tar kontakt selv...det hade jo vært fint om hun initierte en date,men det skjer jo bare ikke. Gud jeg skulle ønske jeg datet en som likte meg....ikke bare en som dater meg helt på måfå... Vi kysser...men det er bare sånne kjappe farvelkyss...jeg er alltid litt for kjapp ,og angrer alltid på det etterpå..

- scooby_doo

marlenexxx27
Skrevet

Jeg begynner igrunnen å bli lei av usikkerheten.. Kan umulig tro at hun har følelser for meg ,slik som hun er... idag ville hun ikke gå på date med meg fordi hun skulle lese til noen eksamener som er om flere måneder...jeg hører aldri noe fra hun hvis jeg ikke tar kontakt selv...det hade jo vært fint om hun initierte en date,men det skjer jo bare ikke. Gud jeg skulle ønske jeg datet en som likte meg....ikke bare en som dater meg helt på måfå... Vi kysser...men det er bare sånne kjappe farvelkyss...jeg er alltid litt for kjapp ,og angrer alltid på det etterpå..

- scooby_doo

Det høres ut som at hun ikke er særlig gira på deg. Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor du gidder å bruke tid på henne heller... hun høres ganske tafatt og kjedelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...