Gå til innhold

Sleipt å søke på nettet etter den man er avstandsforelska i?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Er jeg den eneste som søker på nettet etter den personen jeg er avstandsforelsket i? Skattelistene, telefonkatalogen, google osv... Noen ganger føler jeg meg som en slem person som spionerer på folk på den måten...er det vanlig at folk gjør det? er det sleipt?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Med den verden av muligheter Internet har lagt for våre føtter, føler jeg noe av sjarmen ved å finne sensitive opplysninger om folk er borte.

Jeg minnes gamle dager hvor vi tok med en kanne kaffe og en liten tynn en og koste oss i avstandsforelskelsens skogholt, rotet gjennom søpla for å finne gamle lønnslipper og magasiner som kunne røpe noe om deres interesser. De varme sommerkveldene i treet utenfor hennes vindu uten at hun visste at jeg var der.

Noen ganger fant de det ut og ringte politiet. Andre ganger var vi så nære fornøyelsen at vi nesten kunne strekke ut en hånd og ta på henne.

Nei, ting var bedre i gamle dager.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...