Gå til innhold

Vondt nåår jeg "fingrer" henne

Anbefalte innlegg

Gutt-21-Buskerud

Hei.

Når kjæresten min og jeg har samleie, så koser vi gjerne først..

Og når jeg har fingrene mine noen få cm inn i kjeden, og trykker opp (G-Punktet som kjæresten min sa det var), så får hun vondt, og det er ubehagelig.

Hun sier også at det kan være hovent der fra en tid til en annen.

Dette gjør også at hun ikke har så mye sex-lyst.

Vet du hva dette kan komme av?

Er litt bekymret for eventuelt underlivs-kreft eller noe lignende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191820-vondt-n%C3%A5%C3%A5r-jeg-fingrer-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være sopp. Det kan føles som et åpent sår innvendig. Kanskje du er for hardhendt eller risper henne opp med neglene. Kreft er det nok ikke, men hun kan jo ta seg en tur til legen for å sjekke det. Kan ikke helt forstå hvordan hun kan føle at det er hovent men... Men jeg gjetter på sopp uten andre symptomer. Jeg vet hvordan det føles ja. Og da kan det føles som om du har hovnet opp innvendig og er veldig sårt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...