Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Been there

Hei!Over testiklene ligger den såkalte bitestikkel, og denne uroer mange menn som ikke har gjort seg godt nok kjent med sine edlere deler. Men for at du skal få et ordentlig svar - er det viktig at du blir undersøkt av lege, og det beste er jo da at du oppsøker din fastlege og får tatt en sjekk! Lykke til...

Så da burde jeg nesten sjekke om det er 2 ting som jeg føler ikke hører hjemme? Men uansett, det som bekymra meg mest var at den høyre testikkelen er en del større enn den venstre og den føles mer ujevn. Dette merka jeg etter jobb en dag når jeg hadde mista noe tungt oppå mine edlere deler, jeg trodde dette kom til gå bort hvis det skyldtes det tunge objektet men det har det altså ikke gjort.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...