Gå til innhold

Takk skal du faen meg ha

Anbefalte innlegg

Gjest ei jente med knust hjerte

Takk for at jeg ble forelska i akkurat deg.

Takk for at du er så snill.

Takk for at du er så fin.

Takk for at du er så deilig.

Takk for at du ville ha meg.

Takk for at du sa at du elsket meg.

Takk for at du ble samboeren min.

Takk for 5 fantastiske år med deg.

Takk for at du plutselig en dag dumper meg uten et eneste forvarsel.

Takk for at du sier at du aldri har hatt det bra med meg.

Takk for at du får meg til å føle meg så utrolig lite verdt.

Takk for at du har sex med meg, men ikke vil noe mer.

Takk for at du ikke føler noe for meg.

Takk for at du ikke savner meg.

Takk for at det nærmer seg to år siden vi flyttet fra hverandre og jeg tenker fortsatt på deg hver dag.

Takk for at du sier at jeg er bestevennen din, men aldri ringer meg bortsett fra når du trenger penger.

Takk for at du bruker meg.

Takk for at du ødelegger livet mitt.

Takk skal du faen meg ha, kjære

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191831-takk-skal-du-faen-meg-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvor er stoltheten din jente?

Selfølgelig kommer du ikke over han når du driver å treffer ham og har sex med ham. Ikke takk han, men deg selv, for du lar ham utnytte deg, ved å gi ham sex og penger. Han har deg akkurat hvor han vil. Kutt ham ut, helt, og se fremover, med hevet hode, så skal du se du glemmer ham... ;)

Annonse

Gjest exelskerinnen

Du er så inderlig glad i han, selv om du vet det er feil. Bestemmer deg nesten hver dag for at NÅ er det over. Så ringer han igjen, og vil ha sex, og du dåner - blir nærmest bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Vel vitende om at det er vondt etterpå, men det er du villig til å ta. Bare du får han en siste gang.

Men, på avstand. Og sett i perspektiv. Er det ødeleggelse han driver med. Prøv å kom deg UT, raskere enn f....Dette forholdet vil knuse deg bit for bit, om du ikke kommer deg UT.

Om du ikke greier det neste gang, så jobb iallfall med det i hodet ditt. Dette er en prosess, og du må gå veien!

La han ikke holde deg "fanget" mer!

Gjest exelskerinnen

Du er så inderlig glad i han, selv om du vet det er feil. Bestemmer deg nesten hver dag for at NÅ er det over. Så ringer han igjen, og vil ha sex, og du dåner - blir nærmest bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Vel vitende om at det er vondt etterpå, men det er du villig til å ta. Bare du får han en siste gang.

Men, på avstand. Og sett i perspektiv. Er det ødeleggelse han driver med. Prøv å kom deg UT, raskere enn f....Dette forholdet vil knuse deg bit for bit, om du ikke kommer deg UT.

Om du ikke greier det neste gang, så jobb iallfall med det i hodet ditt. Dette er en prosess, og du må gå veien!

La han ikke holde deg "fanget" mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...