Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

ShitDiddelyDo

Unnskyld meg, men det må da kjennes veldig merkelig å bli knullet av en sånn pikk. 40 piercinger? Jeg kan ikke si det frister så veldig. Syns det høres veldig rart ut.

Selv har jeg ingen intimpiercinger, og har ikke tenkt å ta noen heller.

:)

Jeg må si jeg også synes 40 piercinger høres litt i overkant ekstremt ut.

Å bli knullet av en fyr med 40 piercinger må vel føles omtrent som å bli tatt hardt av en hjulvisp. :)

Jeg må si jeg også synes 40 piercinger høres litt i overkant ekstremt ut.

Å bli knullet av en fyr med 40 piercinger må vel føles omtrent som å bli tatt hardt av en hjulvisp. :)

LOL!

Litt av en sammenligning - men den var ganske treffende. *humre*

Men jeg hadde stått over hjulvispen, uansett hvor desperat jeg hadde vært.

;)

ShitDiddelyDo

LOL!

Litt av en sammenligning - men den var ganske treffende. *humre*

Men jeg hadde stått over hjulvispen, uansett hvor desperat jeg hadde vært.

;)

Men 40 stykker! Alle kan umulig gå gjennom urinrøret og dermed være selvrensende. I så fall kan det jo ikke ha vært mulig for fyren å urinere. Det må jo ha vært full stopp der nede. Ikke engang urin kommer gjennom den slags sperrer. :)

Men 40 stykker! Alle kan umulig gå gjennom urinrøret og dermed være selvrensende. I så fall kan det jo ikke ha vært mulig for fyren å urinere. Det må jo ha vært full stopp der nede. Ikke engang urin kommer gjennom den slags sperrer. :)

Nettopp, det virker helt rart.

Du får holde deg til den ene du har, tror jeg. :)

Annonse

Annonse

Neida, han hadde utvilsomt flere frenum piercinger, og piersinger langs strengen på undersiden av skaftet. Det er de som er gjennom hodet som er lettest å holde rene, fordi urinen renser såret. Langs skaftet blir omtrent som andre steder på kroppen som ikke er natrlige hudfolder (øyebryn f.eks).

"...................................."

ShitDiddelyDo

Neida, han hadde utvilsomt flere frenum piercinger, og piersinger langs strengen på undersiden av skaftet. Det er de som er gjennom hodet som er lettest å holde rene, fordi urinen renser såret. Langs skaftet blir omtrent som andre steder på kroppen som ikke er natrlige hudfolder (øyebryn f.eks).

"...................................."

Jeg hadde aldri turt noe annet sted der nede enn der jeg har. Det virker så ufattelig følsomt, og etter at en jeg hadde i brystvorta aldri ville gro (hadde den i ett år) og ga meg en ekstra verkenippel, hadde jeg ikke tatt sjansen på noe sånt i svampen.

ShitDiddelyDo

Jeg synes det var litt drøyt å gå ut å advare mot intimpiercing som generelt fenomen på grunnlag av en tosk som tydeligvis ikke kan særlig mye om måtehold..

:-)

Tror det var Prozak som sa det veldig godt i en annen tråd:

"Man løper ikke ut og advarer mot tomater bare fordi en idiot dytter i seg 750 stykker og dauer".

...eller noe i den duren. :)

Jeg hadde aldri turt noe annet sted der nede enn der jeg har. Det virker så ufattelig følsomt, og etter at en jeg hadde i brystvorta aldri ville gro (hadde den i ett år) og ga meg en ekstra verkenippel, hadde jeg ikke tatt sjansen på noe sånt i svampen.

Vertikal ampallang (husker ikke det riktige navnet) har jeg lyst på. Men den har en grotid på ca. 6 mnd., og det tror jeg ikke jeg makter :-)

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...