Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Jepp. Like ekkelt som ringer i ørene.

"...................................."

Jeg synes det er eklere å ha piercing "der nede". Men det er min mening.

Jeg skjønner egentlig ikke helt poenget med det heller. Hvor ofte er det noen ser den liksom? Og det kan da umulig være særlig behagelig.

Nei, jeg mener fremdeles æsj...

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

laguna1365380434

Jeg skjønner egentlig ikke helt poenget med det heller. Hvor ofte er det noen ser den liksom? Og det kan da umulig være særlig behagelig.

Jeg synes det kan være litt kult,jeg..Selvom mange av de som var avbildet fra ops var stygge.

Jeg tror ikke de har noen "hensikt" utover det dekorative, men det har jo heller ikke, som prozak var inne på, øresmykker.

:-)

Må bare linke til et fint bilde av en kvinne

http://www.oslopiercingstudio.no/galleri/female/female12.html

Yak......nå har jeg sett på flere av de bildene, og for meg var det rene prevensjonen....

Ser jo for f..en ut som et metallverksted der nede??

Jeg finner det ikke fint på noen måte. Ikke er det feminint, ikke er det sexy, ikke kan det være spesielt "praktisk" - så den moten forstår jeg ikke helt....

Helt ærlig så hadde det vært et skikkelig turn-off om jeg hadde havnet i sengen med noen av de som var avbildet der....

Yak......nå har jeg sett på flere av de bildene, og for meg var det rene prevensjonen....

Ser jo for f..en ut som et metallverksted der nede??

Jeg finner det ikke fint på noen måte. Ikke er det feminint, ikke er det sexy, ikke kan det være spesielt "praktisk" - så den moten forstår jeg ikke helt....

Helt ærlig så hadde det vært et skikkelig turn-off om jeg hadde havnet i sengen med noen av de som var avbildet der....

"så den moten forstår jeg ikke helt...."

Det er jo ikke akkurat noen "mote", da.

"Og det kan da umulig være særlig behagelig"

Det sier seg jo selv, at hvis det hadde vært ubehagelig så hadde man ikke gjort det.

".................................."

"så den moten forstår jeg ikke helt...."

Det er jo ikke akkurat noen "mote", da.

Det må vel kunne defineres som en mote på lik linje med f.eks tatoveringer?

Du har selvfølgelig de "ihuga" som har det mer som en livsstil, men ellers så svinger "oppslutningen" om dette med hvor "in" det er - som så mye annet.

Annonse

ShitDiddelyDo

Hvis det hadde vært ubehagelig hadde jeg tatt den ut på dagen.

Men det er så behagelig at jeg heller har oppjustert størrelsen til litt tykkere og tyngre et par ganger. :)

Nå er den 4 mm tykk, og der tror jeg at jeg holder meg. En perfekt størrelse!

Jeg synes det kan være litt kult,jeg..Selvom mange av de som var avbildet fra ops var stygge.

Jeg tror ikke de har noen "hensikt" utover det dekorative, men det har jo heller ikke, som prozak var inne på, øresmykker.

Øresmykker har mye større hensikt enn intimpiercing fordi mange flere ser det!

Man putter vel ikke strasspynt nedentil når man skal i bryllup?

laguna1365380434

Strasspynt i ørene er vel ikke HENSIKTSMESSIG, selvom du selvsagt har rett i at flere ser den?!

Skal man forfølge den tankegangen der blir jo øredobbene mine nyttigere og nyttigere des flere som kommer påen fest...;-)

Pynt er pynt. Enten du pynter tissen eller ørene. Sånn er det bare.

Hva en synes er PENT, det er selvfølgelig et annet spørsmål, og en smakssak.

ShitDiddelyDo

Det er ikke så mange som ser det sexy undertøyet ditt heller, men likevel drar du det på deg.

Piercingen har for øvrig en seksuell funksjon.

laguna1365380434

Det er ikke så mange som ser det sexy undertøyet ditt heller, men likevel drar du det på deg.

Piercingen har for øvrig en seksuell funksjon.

HAR den? På jenter også?

Jeg trodde det kun var en myte,jeg..

Jeg vet at piercing i munnen og intimpiercing hos menn kan gi bonus, men jeg mente å ha hørt at det var en myte at intimpiercing hos kvinner ga mere fres?

Det må vel kunne defineres som en mote på lik linje med f.eks tatoveringer?

Du har selvfølgelig de "ihuga" som har det mer som en livsstil, men ellers så svinger "oppslutningen" om dette med hvor "in" det er - som så mye annet.

Nei, jeg er ikke enig i det. De som er "ekstremister" mht. til piercinger har det mer som en livsstil. Det samme gjelder ofte tatoveringer. De som kaster seg på en motebølge blir sjelden ekstreme.

"....................................."

HAR den? På jenter også?

Jeg vet at piercing i munnen og intimpiercing hos menn kan gi bonus, men jeg mente å ha hørt at det var en myte at intimpiercing hos kvinner ga mere fres?

Vel...

Dette er individuellt. Noen kvinner får en ekstra stimulans av det, men det er også mange som ikke får det. Det er litt myte at det er så mye seksuellt fres over piercinger, men noen får det.

Annonse

Nei, jeg er ikke enig i det. De som er "ekstremister" mht. til piercinger har det mer som en livsstil. Det samme gjelder ofte tatoveringer. De som kaster seg på en motebølge blir sjelden ekstreme.

Når jeg tenker meg litt om så kan det være at du har rett i at de fleste av de som piercer underlivet (i motsetning til de som piercer f.eks navlen eller øyenbrynet), ikke gjør det som følge av moten - men mer som en livsstil.

Og det ser jeg på som positivt, for da er det mindre sansynlig at jeg ender opp i senga med en av dem...he-he

ShitDiddelyDo

HAR den? På jenter også?

Den mannlige varianten har fordeler jeg vil anta sier seg selv (dog må man visstnok opp i en viss størrelse før den merkes også av hunkjønnet), mens den kvinnelige varianten, så vidt jeg har hørt og lest, kan slenge litt fram og tilbake på en hyggelig måte under akten.

Men akkurat det kan sikkert Velouria svare på. :)

I tillegg vil man, selv om det naturligvis er noe man venner seg til, kjenne vekten av godsakene. :)

Når jeg tenker meg litt om så kan det være at du har rett i at de fleste av de som piercer underlivet (i motsetning til de som piercer f.eks navlen eller øyenbrynet), ikke gjør det som følge av moten - men mer som en livsstil.

Og det ser jeg på som positivt, for da er det mindre sansynlig at jeg ender opp i senga med en av dem...he-he

Heh-heh.

Vel - personlig synes jeg en ring, f.eks i hudfolden over klitoris, er pent. Men noe særlig mer enn det blir for brutalt for min smak.

Heh-heh.

Vel - personlig synes jeg en ring, f.eks i hudfolden over klitoris, er pent. Men noe særlig mer enn det blir for brutalt for min smak.

Jeg liker det "rent og pent" nedentil.

Kvinnekjønnet er så vakkert fra naturens side, at det ikke behøver å pyntes ytterligere.

Omtrent som en MV Augusta F4, eller en Duc 998R :-)

Kvinnekjønnet er så vakkert fra naturens side, at det ikke behøver å pyntes ytterligere.

Neida, det trengs absolutt ikke ekstern pynt. Men det er ikke alltid litt slikt er upent, synes jeg.

Neida, det trengs absolutt ikke ekstern pynt. Men det er ikke alltid litt slikt er upent, synes jeg.

Jeg har enda ikke sett en intimpiercing (avbildet - siden jeg heldigvis har vært forskånet fra det i virkeligheten:-) som jeg synes har vært et "positivt" bidrag til kvinnekjønnet.

Men smaken er som baken - heldigvis:-)

ShitDiddelyDo

Så lenge kvinnfolket vet å bruke høvelen har du helt rett i at kvinnen ikke trenger noe pynt der nede, men det kan likevel være litt kult.

Tror jeg... jeg har ikke møtt noen med pynt der. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...