Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Så lenge kvinnfolket vet å bruke høvelen har du helt rett i at kvinnen ikke trenger noe pynt der nede, men det kan likevel være litt kult.

Tror jeg... jeg har ikke møtt noen med pynt der. :)

Det med høvlen er jeg helt enig med deg i.

Og heldigvis så deles den oppfatningen av min samboer:-)

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

HAR den? På jenter også?

Jeg trodde det kun var en myte,jeg..

Jeg vet at piercing i munnen og intimpiercing hos menn kan gi bonus, men jeg mente å ha hørt at det var en myte at intimpiercing hos kvinner ga mere fres?

:-)

For å svare på dette med seksuell virkning.. På meg har den det, men dette er individuelt. Jeg har/hadde min ikke i selve klitoris, fordi jeg var livredd for å miste klitoris orgasmene mine. Men jeg har den litt på siden på ytterste hudfolden over klitoris. Jeg fikk mest glede av den når jeg hadde barbell.

Gjest piercingfri

hvordan ser det ut når ei jente med masse piercinger går i bikini da? det kan vel ikke se særlig bra ut?

og du burde vel styre unna jenter med piercinger da shit, for når du har en piercing må det vel være en viss fare for at ting hekter seg sammen på vei ut eller inn?

ShitDiddelyDo

hvordan ser det ut når ei jente med masse piercinger går i bikini da? det kan vel ikke se særlig bra ut?

og du burde vel styre unna jenter med piercinger da shit, for når du har en piercing må det vel være en viss fare for at ting hekter seg sammen på vei ut eller inn?

Nei, det er ingen fare for at to runde ringer med kule i hekter seg i hverandre, så det hadde jeg ikke uroet meg for.

Det er jo ikke akkurat vanlig med "veldig mange ringer o.l." der, da. De fleste som har intimpiercing har kun én.

"...................................."

Annonse

Nå så jeg også på de andre bildene, og blant kvinnelige intimpiercinger var det bildet Velouria la ut det eneste som faktisk så litt pent ut. De andre var ikke fine, syns jeg.

Og de må da være i veien.? når det er så mange mener jeg, på kjønnslepper osv..

Helt enig med deg amber. Jeg syns både kvinnekjønn og mannekjønn ser helt for grønnjævelig ekle ut på slike bilder. Eneste unntak av Velouria sin link.

Og så alt det håret som var på mannfolkene. Æsj!

Helt enig med deg amber. Jeg syns både kvinnekjønn og mannekjønn ser helt for grønnjævelig ekle ut på slike bilder. Eneste unntak av Velouria sin link.

Og så alt det håret som var på mannfolkene. Æsj!

Ja, det så jeg også. Han jeg deler hus med lurte på hvorfor jeg satt å brakk meg ved PC, så ba jeg han komme og se. Han holdt på å le seg ihjel, for han vet jo hvor hysterisk jeg er på sånt :)

Det er ikke så mange som ser det sexy undertøyet ditt heller, men likevel drar du det på deg.

Piercingen har for øvrig en seksuell funksjon.

Jeg har aldri hatt lyst til å ha piercing nedentil og dersom den på en eller annen måte øker lysten skal jeg i alle fall ikke ha! *Sukk*

I underkant av 2 mnd igjen...

Vertikal ampallang (husker ikke det riktige navnet) har jeg lyst på. Men den har en grotid på ca. 6 mnd., og det tror jeg ikke jeg makter :-)

"....................................."

*Skrekkslagen* Du snakker om den som går tvers gjennom penishodet nå?

http://www.needleprick.com/images/piercings_male/male-ampallang01.jpg

*GRØSS!!!* Er glad kjæresten min ikke har noen piercinger jeg, han er så deilig som han er så! :o)

Ikke spesielt fristende å ha sex med noen med så mange piericinger i penis nei, en eller to får holde. Selv hadde jeg en, ikke i penis da siden jeg er kvinne, men den fjernet jeg for ett par år siden, kanksje jeg skal sette en ny hmm...

Unnskyld et litt nærgående spørsmål, men

- ble sex bedre av denne piercingen?

Og hvorfor tok du den ut?

Annonse

Ja, det så jeg også. Han jeg deler hus med lurte på hvorfor jeg satt å brakk meg ved PC, så ba jeg han komme og se. Han holdt på å le seg ihjel, for han vet jo hvor hysterisk jeg er på sånt :)

Jeg får frysninger. Jeg har ikke hårfobi, men de der mannfolka der var lite lekre.

Dessuten ble jeg minnet på hvorfor jeg barberer meg selv. Det var en skikkelig jentehårdott der også... kanskje jeg finner linken...

NB: Ikke åpne dette bildet om du ikke vil se detaljer:

http://www.oslopiercingstudio.no/galleri/female/images/female34.jpg

*Skrekkslagen* Du snakker om den som går tvers gjennom penishodet nå?

http://www.needleprick.com/images/piercings_male/male-ampallang01.jpg

*GRØSS!!!* Er glad kjæresten min ikke har noen piercinger jeg, han er så deilig som han er så! :o)

*rofl*

For et latterlig bilde.

hehehehe.

Jeg får frysninger. Jeg har ikke hårfobi, men de der mannfolka der var lite lekre.

Dessuten ble jeg minnet på hvorfor jeg barberer meg selv. Det var en skikkelig jentehårdott der også... kanskje jeg finner linken...

ÆÆÆSJ!

det var IKKE lekkert!

Nå mistet jeg lysten på sex i all overskuelig framtid, men det er bare bra siden jeg ikke har lyst å hoppe på x'n i ren desperasjon ;)

Å fytti rakkern.

Det var ikke piercingen som var mest fremtredende på det bildet der iallefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...