Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

Jeg får frysninger. Jeg har ikke hårfobi, men de der mannfolka der var lite lekre.

Dessuten ble jeg minnet på hvorfor jeg barberer meg selv. Det var en skikkelig jentehårdott der også... kanskje jeg finner linken...

NB: Ikke åpne dette bildet om du ikke vil se detaljer:

http://www.oslopiercingstudio.no/galleri/female/images/female34.jpg

Jeg trodde jeg visste hvordan et kvinnekjønn ser ut, men hva i all verden er den piercingen festet i???? Er det den bakre enden av kjønnsleppene eller hva i alle dager???

For å svare på dette med seksuell virkning.. På meg har den det, men dette er individuelt. Jeg har/hadde min ikke i selve klitoris, fordi jeg var livredd for å miste klitoris orgasmene mine. Men jeg har den litt på siden på ytterste hudfolden over klitoris. Jeg fikk mest glede av den når jeg hadde barbell.

Det er vel heller ikke særlig vanlig å ha den gjennom selve klitoris - ihvertfall er det ikke mange piercere her til lands som vil gjøre det.

"...................................."

*Nysgjerrig* Kan man spørre hvor på kroppen du har den?

Når vi snakke rom intimpiercinger, så er det jo bare ett sted. Jeg har samme som SDD - han har vel beskrevet den noen ganger her, tror jeg (Prince Albert - inn urinrørsåpningen og ut gjennom undersiden av hodet). Ellers har jeg ringer i begge brystvortene, men de kaller jeg knapt for intimpiercinger.

"..................................."

Annonse

ÆÆÆSJ!

det var IKKE lekkert!

Nå mistet jeg lysten på sex i all overskuelig framtid, men det er bare bra siden jeg ikke har lyst å hoppe på x'n i ren desperasjon ;)

Uhm...eh...hva var det som var fælt på det bildet, da?

*Skrekkslagen* Du snakker om den som går tvers gjennom penishodet nå?

http://www.needleprick.com/images/piercings_male/male-ampallang01.jpg

*GRØSS!!!* Er glad kjæresten min ikke har noen piercinger jeg, han er så deilig som han er så! :o)

Ja, bare vertikalt i stedet for horisontalt.

Uhm...vi pleier som regel ikke å stikke den inn i hudfolden over klitoris...:-)

"....................................."

Det var vel heller de i de indre kjønnsleppene som så litt i veien ut tror jeg... :-)

(PS: Det var ikke meg som var "ikke signatur" over her)

Det er vel heller ikke særlig vanlig å ha den gjennom selve klitoris - ihvertfall er det ikke mange piercere her til lands som vil gjøre det.

"...................................."

Neida, det er ikke det, men jeg vil heller ikke ha den i hudfolden til klitoris fordi jeg syns det er litt skummelt. Jeg er nemlig egentlig veldig pystete.

laguna1365380434

Neida, det er ikke det, men jeg vil heller ikke ha den i hudfolden til klitoris fordi jeg syns det er litt skummelt. Jeg er nemlig egentlig veldig pystete.

Men hvordan blir det å f.eks sykle? Kan ikke det fort bli kjipt? :-o

Jeg synes det kan være fint jeg altså, men jeg ser for meg noen små praktiske problemer..

:-)

Annonse

Men hvordan blir det å f.eks sykle? Kan ikke det fort bli kjipt? :-o

Jeg synes det kan være fint jeg altså, men jeg ser for meg noen små praktiske problemer..

Neida, det funker det ikke noe problem i det hele tatt. Det er selvsagt ikke anbefalt å legge ut på Tour De France samme dagen, men småturer rundt i byen og sånn er bare moro.

laguna1365380434

Neida, det funker det ikke noe problem i det hele tatt. Det er selvsagt ikke anbefalt å legge ut på Tour De France samme dagen, men småturer rundt i byen og sånn er bare moro.

Da vet jeg det! :-)

En ting mindre jeg slipper å lure på, kjekt!

Ok, jeg skal innrømme at det ikke er stygt, men jeg er uansett glad for at kjæresten min har en "naken" penis. :o)

Jeg hadde nok vært for redd for å rive i piercingen til å klare å nyte sex er jeg redd for.

Ok, jeg skal innrømme at det ikke er stygt, men jeg er uansett glad for at kjæresten min har en "naken" penis. :o)

Jeg hadde nok vært for redd for å rive i piercingen til å klare å nyte sex er jeg redd for.

Jeg for min del foretrekker at pynten begrenser seg til øreflipper og øyebryn.

Vil ikke finne noen "overraskelser" i munnen hans heller.

Men smaken er jo heldigvis forskjellig, det KUNNE jo tenkes at det til og med finnes en ekstremsporter der ute som ville "sjå det lekt" med meg også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...