Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Jeg for min del foretrekker at pynten begrenser seg til øreflipper og øyebryn.

Vil ikke finne noen "overraskelser" i munnen hans heller.

Men smaken er jo heldigvis forskjellig, det KUNNE jo tenkes at det til og med finnes en ekstremsporter der ute som ville "sjå det lekt" med meg også ;-)

Vil ha kjæresten min som han er jeg. Helt uten piercinger og tatoveringer. Kan ikke se for meg at han kan bli noe deiligere enn det han alt er uansett! ;o)

Jeg vil helst ikke at han skal ta piercinger/tatoveringer og det sier han selv at er fullstendig uaktuellt også, men hadde han hatt noen før vi treftes så hadde ikke det gjort noe selvfølgelig.

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

Uhm...vi pleier som regel ikke å stikke den inn i hudfolden over klitoris...:-)

"....................................."

La oss finne et bilde til deg også....

http://www.oslopiercingstudio.no/galleri/female/images/female6.jpg

http://www.oslopiercingstudio.no/galleri/female/images/female4.jpg

See?

Annonse

Neida, det er ikke det, men jeg vil heller ikke ha den i hudfolden til klitoris fordi jeg syns det er litt skummelt. Jeg er nemlig egentlig veldig pystete.

Hvor var det du hadde den, da? (sånn for å slippe å lete i tråden)

"..................................."

Annonse

Ja? Men du var jo morsom for det..?

Erre forbudt å "lolle" deg nå eller? ;-)

Nei, lol så mye du vil :-)

Jeg bare lurte på hva i all verden det var som var sååååå ekkelt og ufyselig etc. med ei ubarbert, normal fitte...?

I all verden - det der var da mye mindre hår enn de fleste har før de barberer seg. Skjønner ikke hva som er _ekkelt_ med fittehår, selv om jeg foretrekker det uten.

Jeg syns det var mye. Sikkert ikke unormalt mye, men hår liker jeg ikke, sånn er det bare. De hårete guttene på samme side var heller ikke noe pent syn.

Når jeg tenker etter så var det vel egentlig håret rundt anus jeg syntes var aller eklest.

Som jente har jeg i grunnen sett få mus på nært hold, og foretrekker det egentlig slik.

laguna1365380434

Nei, lol så mye du vil :-)

Jeg bare lurte på hva i all verden det var som var sååååå ekkelt og ufyselig etc. med ei ubarbert, normal fitte...?

Jeg lo bare av det du sa om hvor dere ikke pleier å putte den hen jeg..;-)

Gjest ikke signatur

For å svare på dette med seksuell virkning.. På meg har den det, men dette er individuelt. Jeg har/hadde min ikke i selve klitoris, fordi jeg var livredd for å miste klitoris orgasmene mine. Men jeg har den litt på siden på ytterste hudfolden over klitoris. Jeg fikk mest glede av den når jeg hadde barbell.

Hva er barbell?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...