Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

I huden mellom hølet og hølet :-)

"..................................."

Ah. I mellomkjøttet. Men det henger da vitterligen ikke på den måten der til vanlig? Hadde jeg giddet skulle jeg sannelig skrellet av meg buksa og sjekket, men jeg er tilnærmet 100% sikker på at huden der ikke henger på den måten hos meg.

laguna1365380434

Ah :-) (rot i systemet)

"..............................."

Mulig det var jeg som rotet altså..:-)

Men jeg mente hvertfall å le MED deg på en sånn sympatisk&hyggelig måte, og ikke AV deg på motsatte måte..;-)

Selvom jeg ikke synes kvinnelige intimdeler er noe spesielt for øyet, er det sjelden jeg føler for å mobbe dem og le av dem, liksom..;-)

Hvor var det du hadde den, da? (sånn for å slippe å lete i tråden)

"..................................."

Sånn rett ovenfor på skrå over klitten liksom.

Og jeg vet da også at de fleste har mer "fittehår" enn det som ble vist på det bildet, og jeg vet jeg er helt hysterisk på det området. Noen hikker må man jo ha og dette er min ;)

Ah. I mellomkjøttet. Men det henger da vitterligen ikke på den måten der til vanlig? Hadde jeg giddet skulle jeg sannelig skrellet av meg buksa og sjekket, men jeg er tilnærmet 100% sikker på at huden der ikke henger på den måten hos meg.

Ikke hos meg heller.

Det ser ut som de indre kjønnslepper går ekstra langt bakover mot rompehullet hos henne.

For mellomkjøttet henger da vanligvis ikke ned sånn?

Annonse

Jeg syns det var mye. Sikkert ikke unormalt mye, men hår liker jeg ikke, sånn er det bare. De hårete guttene på samme side var heller ikke noe pent syn.

Når jeg tenker etter så var det vel egentlig håret rundt anus jeg syntes var aller eklest.

Som jente har jeg i grunnen sett få mus på nært hold, og foretrekker det egentlig slik.

Er du sikker på at det er hår hun har rundt anus?

Det kan være at hudfargen bare er mørk rundt hullet.

(Huff, sært tema vi diskuterer igrunn ;))

Ikke hos meg heller.

Det ser ut som de indre kjønnslepper går ekstra langt bakover mot rompehullet hos henne.

For mellomkjøttet henger da vanligvis ikke ned sånn?

Nå har jeg faktisk sjekket (hva gjør man ikke for DOL!?) og nei, det henger ikke på den måten der hos meg i alle fall. :o)

Nå har jeg faktisk sjekket (hva gjør man ikke for DOL!?) og nei, det henger ikke på den måten der hos meg i alle fall. :o)

Men kanskje det ville gjort det om du hadde en tung piercing der? Alle jenter er jo forskjellig, men jeg må si jeg stussa litt jeg også.

Men kanskje det ville gjort det om du hadde en tung piercing der? Alle jenter er jo forskjellig, men jeg må si jeg stussa litt jeg også.

Kan godt hende, men hvem setter en piercing _der_??? Hva om man får det vi på trøndersk kaller sprutsjuttu??? Yak.

Mulig det var jeg som rotet altså..:-)

Men jeg mente hvertfall å le MED deg på en sånn sympatisk&hyggelig måte, og ikke AV deg på motsatte måte..;-)

Selvom jeg ikke synes kvinnelige intimdeler er noe spesielt for øyet, er det sjelden jeg føler for å mobbe dem og le av dem, liksom..;-)

"Selvom jeg ikke synes kvinnelige intimdeler er noe spesielt for øyet, er det sjelden jeg føler for å mobbe dem og le av dem, liksom..;-)"

Ja, ikke sant? Det blir som om jeg skulle hylt "æææææsj" av et bilde av en pikk. Grow up, for f**ks sake! (:-)

"......................................"

Annonse

Sånn rett ovenfor på skrå over klitten liksom.

Og jeg vet da også at de fleste har mer "fittehår" enn det som ble vist på det bildet, og jeg vet jeg er helt hysterisk på det området. Noen hikker må man jo ha og dette er min ;)

Da hadde du jo i huden over klitten.

".................................."

Ovenfra og ned. Inn på oversiden og ut på undersiden - eller omvendt :-)

Se på det bildet som ble postet: Den er horisontal, ikke sant? Fra venstre til høyre. Tenk deg at den går vertikalt, altså loddrett gjennom hodet.

"....................................."

Det varierer fra person til person :-)

Se på det bildet som ble postet: Den er horisontal, ikke sant? Fra venstre til høyre. Tenk deg at den går vertikalt, altså loddrett gjennom hodet.

"....................................."

Men da er den jo ikke så ulik den du har, bare at du har en ring??? Men den "pinnen" går kanskje ikke gjennom urinrøret? Inn i hodet og ut gjennom skaftet?

Herregud så treg jeg var her da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...