Gå til innhold

40 piercinger i penis

Anbefalte innlegg

Gjest piercingfri

Det er jo ikke akkurat vanlig med "veldig mange ringer o.l." der, da. De fleste som har intimpiercing har kun én.

"...................................."

men av de som var avbildet på den piercingsia var det flere som hadde mange. og det kan vel ikke være noe særlig vakkert syn i bikini.

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Lillemus

17

• ShitDiddelyDo

17

• Velouria

15

Men da er den jo ikke så ulik den du har, bare at du har en ring??? Men den "pinnen" går kanskje ikke gjennom urinrøret? Inn i hodet og ut gjennom skaftet?

Herregud så treg jeg var her da....

http://www.fleshwound.co.nz/html/gallery/male38.html

Apadravya heter den. Det er stangen som går gjennom hodet - som du ser, vertikalt - i motsetning til horisontalt (som i det bildet som ble postet tidligere).

http://www.fleshwound.co.nz/html/gallery/male38.html

Apadravya heter den. Det er stangen som går gjennom hodet - som du ser, vertikalt - i motsetning til horisontalt (som i det bildet som ble postet tidligere).

Så det kalles vertikalt? Det var det jeg mente i det første innlegget om akkurat denne piercing-typen.

Ser skrekkelig vondt ut...

Annonse

Det er selvfølgelig forutsatt at man ser pikken stående rett ut :-)

Jepp. Da henger jeg med! :o) Når den henger sørgelig rett ned er jo stangen horisontal uansett! Det var derfor jeg ble litt forvirret over bruken av ordet vertikal. :o)

Jepp. Da henger jeg med! :o) Når den henger sørgelig rett ned er jo stangen horisontal uansett! Det var derfor jeg ble litt forvirret over bruken av ordet vertikal. :o)

Ah, da er jeg med :-)

Vi bruker jo ord som oversiden og undersiden av penishodet, så jeg regnet med at det var innlysende hvilken stilling man så det ut i fra :-)

"......................................"

Bare undra meg litt over at hun hadde klart å barbert så fint jeg, mellom alle ringene og alt...hmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...