hh81 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei, håper du kan hjelpe meg? Da legen min har ferie:) Jeg er en frisk og sunn jente på 24 år, som for 3 år siden fødte med akuttkeisrsnitt, etter fødsel begynte jeg på psprøyte, som jeg gikk på i et halvt år, etter på begynte jeg på ppille merke yasmin, som jeg var veldig førnøyd med, men i mai bestemte vi oss for å prøve på nr 2:) Men da jeg slutte ppillen kom mensen som den skulle, så har den kommet fast hver 11 dag, for eksempel førstdag mens den 3 juli, og neste dag 14 juli og neste i dag 25 juli, og jeg blør mere nå en jeg noen gang har gjort under en menstruasjon, (har skiftet 4 tamponger,normal str på 5 timer) har aldri opplevd dette før... Men har ingen smerter, har aldri hver plaget med det, men den varer ca 4-5 dager akkurat som normalt fra tidligere, men desto mere blødning da enn tidliger. Min normale syklus fra tidligere er på ca 30 dager, begynner å bli ganske frustrert, det blir jo ikke noen barn ut av dette, hva er grunnen til at min syklus er så ustabil nå? Jeg skjønner at jeg ikke har noen eggeløsning da mensen kommer så ofte, kan dette være pga psprøyta, eller ppillene, nå har jeg begynt å få sopp infeksjon i tillegg, venter på å få tatt en canesten, etter ferdig med mensen, kan det ha noe med det å gjøre? Hva trur du? Men etter fødsel fant de ut ganske sent at barnet var a+ (jeg a-)så jeg fikk den sprøyta ett døgn etter fødsel eller om det var 2, kan det ha noe med dette å gjøre? å tusen takk hvis du kan hjelpe meg litt:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191904-uregelmessig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulvepus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hei! jeg har det nesten på samme måte! jeg gikk på p-sprøyte fra jeg fikk min nå 4 år gamle sønn til 17.juli i fjor. vet, fra legen min, at det kan være vanskelig å bli gravid etter at man har gått på p-sprøyta. det kan ta alt fra 1- 2 år fra man lutter til man kan bli gravid igjen... jeg og samboeren min prøver også å bli gravide igjen, men mensen "lever sitt eget liv", den kommer og går, men er stort sett der hele tida. fikk mensen 25. april, og ble egentlig ferdig først for halvannen uke siden (har bare hatt opphold på max 2 dager mellom) fikk mensen igjen forrige søndag, og ble ferdig i går.. har hørt at p-sprøytene har den effekten.. noen andre som vet noe mer?? er enig med deg, begynner å bli litt frustrert av dette, blir jo ikke noe lillesøster eller lillebror av dette??!! lykke til, dere skyter nok "blink" snart! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191904-uregelmessig-mens/#findComment-1337063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.