Gå til innhold

Hvorfor så treigt? Sms..

Anbefalte innlegg

Gjest En som lurer litt.....

Er på dealern med en fyr. Siste melding jeg mottok skrev han at han ville møte meg snart.

I dag tok jeg kontakt fordi han skal ha kommet hjem fra ferie. 3 timer venting nå...Skrev ikke noe kontroversielt. Men hvorfor svarer han ikke tro?

Noen gode teorier?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191909-hvorfor-s%C3%A5-treigt-sms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En som lurer litt...

En sms dukker opp. Det er ikke tid til å svare på den der og da. Så glemmer han den og sovner.

Det er mange muligheter.

Ja, nå har det vel gått to døgn uten svar. Synes det bare er veldig merkelig å gå fra veldig interessert til null svar. Gutter er vanskelig å forstå seg på...

ShitDiddelyDo

Ja, nå har det vel gått to døgn uten svar. Synes det bare er veldig merkelig å gå fra veldig interessert til null svar. Gutter er vanskelig å forstå seg på...

Nei, gutter er enkle å forstå seg på.

Han er nok ikke interessert i noe lenger. Et eller annet har skjedd.

(Alternativet er naturligvis at han ikke har fått sms-en din).

Annonse

Gjest Ring ham og spør!

Kanskje det skjedde noe mens han var på ferie?

Istedenfor å gå og gruble på alt mulig, kan du ikke bare ringe ham og høre? Så får du et svar.

Mary Poppins

Har han vært på feste-ferie? Satt på spissen, så kanskje han var mest ute etter en ting? Og fikk seg plenty av det på ferien?

Eller kanskje han aldri mottok sms'en din?

Eller kanskje han mistet/ ble frastjålet mobilen sin på ferien?

Mulighetene er mange. Er du veldig interessert i han kan du jo sende en sms til og spørre om han mottok den siste du sendte, du har jo ingenting å tape.

Good luck :)

Har han vært på feste-ferie? Satt på spissen, så kanskje han var mest ute etter en ting? Og fikk seg plenty av det på ferien?

Mulighetene er mange. Er du veldig interessert i han kan du jo sende en sms til og spørre om han mottok den siste du sendte, du har jo ingenting å tape.

Og så sett på at du skal ha kvittering, så ser du om/når han får den siste meldingen...

Gjest En som lurer litt...

Han skulle på hyttetur. Han har mistet telefonen før, så det kan jo ha skjedd igjen...

Får se hva jeg gjør.

Annonse

Gjest Lurer ikke lenger :-)

Han hadde visst vært syk. Mulig han leste meldingen når han var litt i ørska.. Nå lurer jeg ihvertfall ikke lenger :-) Og så slapp jeg å sende oppfølger-melding.

Gjest sommerfugler

Han hadde visst vært syk. Mulig han leste meldingen når han var litt i ørska.. Nå lurer jeg ihvertfall ikke lenger :-) Og så slapp jeg å sende oppfølger-melding.

han har ikke vært syk, han har brukt tredagers-regelen. De venter med å ta kontakt i tre dager. Da virker de ikke desperat. Min samboer ventet også i tre dager før han ringte.

hvordan gjør man det?

Enten slå det på inne på innstillinger, som "en som lurer litt" skriver, eller om du bare ønsker kvittering for en enkelt sms av og til, så kan du starte meldingen med

*KV#

Selve teksten i meldingen må komme rett etter #-tegnet, uten mellomrom. det er bare det etter # som vises hos mottaker.

Vet ikke om det funker på alle abonnement, men i alle fall på Netcom sine.

Jada, så neida så..

Gutter er like enkle/vanskelige å forstå seg på som jenter.. Hater selv den derre gjøre-seg-kostbar-perioden hvor man ikke helt vet hvordan landet ligger og hvordan utfallet blir... Dersom det har gått et par dager ser jeg ikke det som å mase å sende en ny en for å høre om doffen har daua ell no.

Gjest Jeg som lurte

Gutter er like enkle/vanskelige å forstå seg på som jenter.. Hater selv den derre gjøre-seg-kostbar-perioden hvor man ikke helt vet hvordan landet ligger og hvordan utfallet blir... Dersom det har gått et par dager ser jeg ikke det som å mase å sende en ny en for å høre om doffen har daua ell no.

Hei, ser ut til at han planlegger en ny tredagers...ihvertfall gått nok et døgn uten svar på meldingen jeg svarte..Nå gidder jeg seriøst snart ikke mer. I morgen blir det byen og finne seg noe nytt..........til å ha i bakhånd. Hva er greia med å være så treig. Er det mulig...oppgitt.

Jada, så neida så..

Hei, ser ut til at han planlegger en ny tredagers...ihvertfall gått nok et døgn uten svar på meldingen jeg svarte..Nå gidder jeg seriøst snart ikke mer. I morgen blir det byen og finne seg noe nytt..........til å ha i bakhånd. Hva er greia med å være så treig. Er det mulig...oppgitt.

Noen ganger er det sånn, kjett men sant. Life goes on, og det var sikkert slik det var ment å gå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...