Gå til innhold

Lyst hele tiden.

Anbefalte innlegg

Gjest hellsing

Hei, jeg er en gutt på 23 år. "Problemet" mitt er at jeg har lyst hele tiden og da mener jeg når som helst i døgnet.

Jeg har vært sammen med ei nydelig jente i snart 6 mnd og vi har det kjempeflott. Vi snakker om alt og har ingen hemmelighete for hverandre.

I starten hadde vi sex veldig ofte (kvar dag, gjerne 2 ganger) men så startet hun på p-pille og etter det har det ikke vært det sammen.

Hun har ikke så mye lyst lenger som før fordi hun er ganske ofte trøtt og sliten. Men saken blir ikke bedre at jeg har lyst når som helst. Jeg prøver så godt å holde meg i skinnet og ikke mase på hun.

Vi har snakket om det og hun syns det er greit at jeg spør men ej føler at jeg berre legger press på hun og at hun får mindre lyst deretter, og det å bli avvist hele tiden er ikke så bra følelse. Jeg vil heller berre gi ho tid og se om det kommer seg. Det jeg lurer på er om det fins noen tips på hvordan jeg klarer å styre eller dempe sexlysten min? Jeg har onanert nesten kvar dag, men det har egentlig berre økt lysten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191928-lyst-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest hellsing

sex avler sex... onanerer du hver dag, vil jeg tro at kroppen din forventer utløsning hver dag. å onanere er av og til et tips for å få folk til å få lyst oftere...

så du mener at jeg burde prøve å onanere mindre?

noen gode tips på hvordan styre kåtskapen?

takk for svaret :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191928-lyst-hele-tiden/#findComment-1338614
Del på andre sider

så du mener at jeg burde prøve å onanere mindre?

noen gode tips på hvordan styre kåtskapen?

takk for svaret :)

det beste tipset jeg har er å gi henne tid. helt enig i deg at du ikke skal "presse" henne, det er turn-off. prøv å vis henne at du ikke gjør alt for å få sex. vær kjærlig...

gå en periode uten å prøve deg på henne: ta hviler sammen. lær dere å ligge nakne sammen bare for å kose og nyte det å ligge inntil hverandre. å hvis du får ereksjon, "beklag deg", med å si f.eks. at du bare syns hun er så deilig naken. ikke gjør noe med det, å la ereksjonen gå vekk. la henne nyte tryggheten i at du ikke alltid trenger å få utløsning når du er kåt.

prøv å tilfredsstille deg selv denne perioden uten at hun vet det. vær romantisk, og få henne til å føle at du ikke er det for å få sex i slutten av kvelden. gi det tid!

etter å ha ligget sammen nakne mange ganger, kan du gradvis prøve deg. men ikke vis enda at du er ute etter sex. si at hun er deilig, si du er gla i henne.

av og til kan det være lurt å ha sex uten samleie.

det lureste er jo bare å vente på henne, så kommer hun nok krypende til deg etterhvert ;)

lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191928-lyst-hele-tiden/#findComment-1339170
Del på andre sider

Gjest hellsing

det beste tipset jeg har er å gi henne tid. helt enig i deg at du ikke skal "presse" henne, det er turn-off. prøv å vis henne at du ikke gjør alt for å få sex. vær kjærlig...

gå en periode uten å prøve deg på henne: ta hviler sammen. lær dere å ligge nakne sammen bare for å kose og nyte det å ligge inntil hverandre. å hvis du får ereksjon, "beklag deg", med å si f.eks. at du bare syns hun er så deilig naken. ikke gjør noe med det, å la ereksjonen gå vekk. la henne nyte tryggheten i at du ikke alltid trenger å få utløsning når du er kåt.

prøv å tilfredsstille deg selv denne perioden uten at hun vet det. vær romantisk, og få henne til å føle at du ikke er det for å få sex i slutten av kvelden. gi det tid!

etter å ha ligget sammen nakne mange ganger, kan du gradvis prøve deg. men ikke vis enda at du er ute etter sex. si at hun er deilig, si du er gla i henne.

av og til kan det være lurt å ha sex uten samleie.

det lureste er jo bare å vente på henne, så kommer hun nok krypende til deg etterhvert ;)

lykke til!

tusen takk for svaret :)

det skal jeg prøve :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191928-lyst-hele-tiden/#findComment-1340875
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...