Gå til innhold

Er masturbering i parforhold normalt?

Anbefalte innlegg

lady-undrer

Jeg og kjæresten min har vært sammen i litt over tre måneder. Han er fantastisk på alle mulige måter: Oppmerksom, kjærlig og snill, både følelsesmessig og seksuelt.

Jeg har imidlertid litt problemer med å takle en ting. Noen ganger masturberer han i sengen, enten under dyna, eller mens han ser på meg og tar på meg. Jeg blir bare liggende der å føle meg utenfor: Da jeg spurte ham om det, sa han at masturbering og sex med meg er to forskjellige ting, og at grunnen til at han gjør det er en blanding av vane og fysisk behov, og en del av hans seksualitet som ikke har noe med meg å gjøre. Jeg har ikke erfart noe lignende i tidligere parforhold, ettersom jeg har forstått at behovet for masturbering ikke er så stort når man er i et fast seksuelt forhold. Særlig spesielt synes jeg det er at han gjør det når jeg er der, og delvis involverer meg, slik at jeg blir liggende å lure på om det er sex med meg han vil ha, eller om det beste ville vært at jeg ikke var der. Jeg lurer også på om det kan være at jeg ikke oppfyller hans behov rent seksuelt, og at det er derfor han fortsetter på denne måten også utenfor singeltilværelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191945-er-masturbering-i-parforhold-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Høres ut som en skrue, men det er mulig jeg er unormal.

To stykker som onanerer for hverandre som del av en seksuell aktivitet kan være artig nok, men hvis han plutselig begynner å runke mens du ligger ved siden av fyren og aner fred og ingen fare, virker noe sært.

Annonse

Icora Panter

Det er HELT normalt å onanere når man er i parforhold.. Men det jeg stusser på er at han ligger vedsiden av deg å gjør det.. Samtidig som han tar på deg?? Men ikke dere har sex sammen videre?

Hadde han gjort det på badet e.l. så greit, men han hadde ikke fått ligget å tatt på meg mens han lå å koste meg seg selv..

lady-undrer

Hvorfor ligger du der og føler deg utenfor, er det fordi du venter på at han skal ta initiativ i forhold til deg? Hvorfor tar du ikke del i det - kommer han i møte? Hvorfor tar ikke du initiativ?

Jeg synes det er vanskelig å "blande meg inn" når han ligger der og tilfredstiller seg selv (hvis han da ikke ser /tar på meg).

Samtidig synes jeg jo at han kunne gå på badet e.l. hvis han ikke vill involvere meg. Burde kanskje prøve å gå ham i møte som du sier, og se om han liker det eller ikke. Det jeg ikke skjønner er når han sier at masturbering og sex med meg er to helt forskjellige ting. At dette er en del av hans seksualitet som angår ham, og dermed en helt annen del enn den som tangerer min seksualitet. Altså: Når han er borte fra meg sier han at han skal masturbere masse mens han tenker på meg. Men i blant, når han ligger i sengen og jeg faktisk er der, så skal jeg altså se på masturberingen som noe som ikke angår meg?

Forstår altså ikke helt hvordan menn tenker i forhold til dette. Men det er godt mulig at jeg tenker og grubler for mye!

Jeg synes det er vanskelig å "blande meg inn" når han ligger der og tilfredstiller seg selv (hvis han da ikke ser /tar på meg).

Samtidig synes jeg jo at han kunne gå på badet e.l. hvis han ikke vill involvere meg. Burde kanskje prøve å gå ham i møte som du sier, og se om han liker det eller ikke. Det jeg ikke skjønner er når han sier at masturbering og sex med meg er to helt forskjellige ting. At dette er en del av hans seksualitet som angår ham, og dermed en helt annen del enn den som tangerer min seksualitet. Altså: Når han er borte fra meg sier han at han skal masturbere masse mens han tenker på meg. Men i blant, når han ligger i sengen og jeg faktisk er der, så skal jeg altså se på masturberingen som noe som ikke angår meg?

Forstår altså ikke helt hvordan menn tenker i forhold til dette. Men det er godt mulig at jeg tenker og grubler for mye!

Jeg synes rett og slett dette virker respektløst ovenfor deg!

Å tilfredstille seg selv selvom man er i et forhold, er jo greit nok. Men hvis han ikke ønsker å involvere deg, bør han i det minste gjøre dette mens han er alene!

At han ligger og tar på deg, og kanskje hisser opp deg også, for så å bare takke for seg når han selv er ferdig, er bare helt utrolig egoistisk!

Virker som han bruker deg som et onaniobjekt for å tilfredstille seg selv, samtidig som han ikke gidder å "gi deg noe"

Hvis han mener at denne onani-delen bare angår ham, så får han sannelig holde den for seg selv også!

Jeg hadde følt meg både forbigått og nedverdiget, og blitt fly forbannet!!!

lady-undrer

Jeg synes rett og slett dette virker respektløst ovenfor deg!

Å tilfredstille seg selv selvom man er i et forhold, er jo greit nok. Men hvis han ikke ønsker å involvere deg, bør han i det minste gjøre dette mens han er alene!

At han ligger og tar på deg, og kanskje hisser opp deg også, for så å bare takke for seg når han selv er ferdig, er bare helt utrolig egoistisk!

Virker som han bruker deg som et onaniobjekt for å tilfredstille seg selv, samtidig som han ikke gidder å "gi deg noe"

Hvis han mener at denne onani-delen bare angår ham, så får han sannelig holde den for seg selv også!

Jeg hadde følt meg både forbigått og nedverdiget, og blitt fly forbannet!!!

Jeg vet virkelig ikke jeg. Poenget er jo at han er fantastisk mot meg hele resten av tiden: Han kjærtegner meg, klemmer og kysser på meg til alle tider på døgnet,og forteller hvor glad han er i meg.

Har tidligere vært i forhold hvor kjæresten min knapt ville kysse meg i offentligheten. Min nåværende kjæreste er også flott mot meg når vi har sex. Han tilfredstiller meg både vaginalt og oralt, og sier hele tiden hvor fantastisk jeg er. Det er altså bare i de tilfellene hvor han masturberer vsa meg (oftest om natten) at jeg ikke inkluderes. Jeg ville jo ikke tenkt over dette i det hele tatt, hvis han hadde gjort det i et annet rom.

Jeg klarer ikke konkludere med at han er egoistisk, når han faktisk er oppmerksom og opptatt av meg 99 % av tida. Hm. Samtidig blir jeg rådvill. Kanskje burde jeg prøvd å "svare" når han har tatt på meg i disse situasjonene, Han har jo aldri avvist meg i andre situasjoner. Sist det skjedde, da jeg konfronterte han, sa han etterpå "unnskyld. Jeg skulle ikke tatt på deg og sett på deg." Men jeg synes jo ikke det er noe bedre at han ligger med ryggen til og masturberer med meg tilstede! Huff. Dette er vanskelig. Han er jo alt annet enn egoistisk i hverdagen, men denne siden ved ham kunne jeg ønske ikke var slik...

Jeg vet virkelig ikke jeg. Poenget er jo at han er fantastisk mot meg hele resten av tiden: Han kjærtegner meg, klemmer og kysser på meg til alle tider på døgnet,og forteller hvor glad han er i meg.

Har tidligere vært i forhold hvor kjæresten min knapt ville kysse meg i offentligheten. Min nåværende kjæreste er også flott mot meg når vi har sex. Han tilfredstiller meg både vaginalt og oralt, og sier hele tiden hvor fantastisk jeg er. Det er altså bare i de tilfellene hvor han masturberer vsa meg (oftest om natten) at jeg ikke inkluderes. Jeg ville jo ikke tenkt over dette i det hele tatt, hvis han hadde gjort det i et annet rom.

Jeg klarer ikke konkludere med at han er egoistisk, når han faktisk er oppmerksom og opptatt av meg 99 % av tida. Hm. Samtidig blir jeg rådvill. Kanskje burde jeg prøvd å "svare" når han har tatt på meg i disse situasjonene, Han har jo aldri avvist meg i andre situasjoner. Sist det skjedde, da jeg konfronterte han, sa han etterpå "unnskyld. Jeg skulle ikke tatt på deg og sett på deg." Men jeg synes jo ikke det er noe bedre at han ligger med ryggen til og masturberer med meg tilstede! Huff. Dette er vanskelig. Han er jo alt annet enn egoistisk i hverdagen, men denne siden ved ham kunne jeg ønske ikke var slik...

Jeg er mann og har vært gift en stund og jeg må inrømme at jeg onanerer ganske ofte, eller det går i perioder, men jeg gjør ikke dette i sengen ved siden av min kone.

Dette synes jeg virker litt rart.

Da går jeg heller i et annet rom, en å ligge å ta på kona mi mens jeg onanerer. Da hadde jeg vel heller forsøkt å få henne opphisset og hatt sex med henne i steden.

Men som sagt i perioder og særlig hvis jeg er alene hjemme så kan det både bli 4-5 ganger i løpet av en dag hvor jeg koser meg selv. Men det er kanskje en gutte ting!?!

Annonse

Selvfølgelig mener jeg ikke at han er en drittsekk som person, hvis du oppfattet det sånn!

Det er jo flott at han er en snill og grei kjæreste mot deg både seksuellt og ellers!

Men poenget mitt er at jeg synes det er merkelig og litt respektløst å gjøre en såpass personlig ting som å onanere åpenlyst med deg tilstede!

Jeg forstår ikke hvorfor han skulle foretrekke og onanere fremfor å ha sex med deg, når du allikevel er "tilgjengelig?"

Da synes jeg budskapet han sender blir litt sånn: "

"Ja,jeg er kåt og har lyst på sex. Men selvom jeg vet at du kan

(og vil?) gi meg det jeg trenger, så foretrekker jeg heller og ikke ta deg med på leken denne gangen!

Men likevel skal du værsågod stå utenfor gjerdet å se på mens JEG har det godt!"

Det er det jeg mener med respektløst!

Og han setter jo også deg i en situasjon som du finner ubehagelig!

(Er jo en grunn til at du skrev inn om dette!?)

Kunne forstått det hvis du kanskje hadde avvist ham først, men han allikevel ønsket en orgasme. Men slik jeg tolker innlegget ditt, så er ikke dette tilfelle.

Så hvis jeg har forstått det riktig:

-Han er helt bevisst på at du ser på / merker at han onanerer og han involverer deg til og med til en viss grad, ved å ta på/ se på deg.

-Men i disse tilfellene velger han likevel helt bevisst onanien fremfor sex med deg!

- Deretter argumenterer han med at dette er en helt annen "privat" del av hans sexliv, som ikke angår sexlivet han har med deg!

Da synes jeg ærlig talt at fyren blander kortene litt!

Hvordan kan han mene at noe du både ser og opplever ikke angår deg?

Hvis dette er så privat som han sier, så bør han vel holde det for seg selv!

Og hvis han har fysiske behov utover de han får dekket sammen med deg, så trenger han jo ikke akkurat demonstrere dette ved å runke i ditt nærvær!

Nå vet ikke jeg hvor hyppig dette skjer. Om det er en vane, eller kun har skjedd en gang eller 2..

Men jeg ville absolutt ikke følt meg komfortabel med situasjonen..

Gjest Jokkern

Masturbering i et forhold er helt normalt... Men om man drar'n av oftere enn dere har sex, så bør du/dere gå litt inn i dere selv og se om det kanskje hadde vært mulig å ha litt mer sex... Utforsk og prøve nye ting.. Misjonær blir kjedelig i lengden, derfor litt enkelt å ty til gode gamle høyrehånda.

Jeg er mann og har vært gift en stund og jeg må inrømme at jeg onanerer ganske ofte, eller det går i perioder, men jeg gjør ikke dette i sengen ved siden av min kone.

Dette synes jeg virker litt rart.

Da går jeg heller i et annet rom, en å ligge å ta på kona mi mens jeg onanerer. Da hadde jeg vel heller forsøkt å få henne opphisset og hatt sex med henne i steden.

Men som sagt i perioder og særlig hvis jeg er alene hjemme så kan det både bli 4-5 ganger i løpet av en dag hvor jeg koser meg selv. Men det er kanskje en gutte ting!?!

"Men som sagt i perioder og særlig hvis jeg er alene hjemme så kan det både bli 4-5 ganger i løpet av en dag hvor jeg koser meg selv. Men det er kanskje en gutte ting!?!"

*Hehe* Nope. ;o)

Da jeg så overskriften tenkte jeg:"Ikke nå igjen!" men da jeg leste innlegget skjønner jeg at du er forvirret.

Det er høyst normalt å onanere selv om man er i et forhold, men den måten kjærsten din gjør det på er noe merkelig ja... Det er noe jeg gjør når jeg er alene og ikke har kjæresten "for hånden" for å si det sånn. Er han der så trenger jeg jo ikke gjøre det alene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...