Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg hørte på nyhetene idag, at myndighetene i sverige har gått ut og advart mot å reise til København. Dette pga terrortruslene mot danmark. Sinnsykt hva de terroristene klarer, de får det jo akkurat som de vil. Sprer frykt i hele verden. Ekkel krigføring de driver. Helt uberegnelig og umulig å forsvare seg imot. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal til København i september, og reiser med mindre det er virkelig fare. En kan ikke stoppe å leve pga terrorfrykten. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal til København i september, og reiser med mindre det er virkelig fare. En kan ikke stoppe å leve pga terrorfrykten. Helt enig, gjør man det har terroristene vunnet. Men jeg ville nok ikke ha oppholdt meg lenge på jernbanestasjonen slik situasjonen er. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal til København i september, og reiser med mindre det er virkelig fare. En kan ikke stoppe å leve pga terrorfrykten. jeg synes det er helt sinnsykt at det allerede er kommet til skandinavia, frykten og usikkerheten. Det er bare snakk om tid, før det smeller i Norge, Sverige eller Danmark. Det er jeg bombesikker på! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 jeg synes det er helt sinnsykt at det allerede er kommet til skandinavia, frykten og usikkerheten. Det er bare snakk om tid, før det smeller i Norge, Sverige eller Danmark. Det er jeg bombesikker på! En vet aldri, klart det. Samtidig vet en heller aldri om en kommer ut for en ulykke når en kjører på jobb... En kan bare ikke begynne å tenke sånn, det er for ødeleggende for livet. Men litt forsiktig kan en jo være, og ikke akkurat bosette seg på jernbanestasjonen f eks, som Osiris sier. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Helt enig, gjør man det har terroristene vunnet. Men jeg ville nok ikke ha oppholdt meg lenge på jernbanestasjonen slik situasjonen er. Nei, jeg tenker å oppholde meg tre plasser: tivoli, shoppingsteder og et museum. Utenom hotell, restaurant og bar, da. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 jeg synes det er helt sinnsykt at det allerede er kommet til skandinavia, frykten og usikkerheten. Det er bare snakk om tid, før det smeller i Norge, Sverige eller Danmark. Det er jeg bombesikker på! Men jeg er helt enig med deg! Vi kan ikke slutte å leve. Terroristene må jo være storfornøyd! Vi kaster jo bare bensin på bålet når myndighetene går ut og skremmer folk. Da ser terroristene at det funker, og så fortsetter de. 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jungeltrommene sier at T-banen i Oslo har fått vesentlig færre passasjerer, og det er ikke bare ferien som holder folk vekk. Brannen på Scandinavian Star fjernet opptil 50% av gjestene på de andre fergene en god stund, det samme så vi etter Estonia. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jungeltrommene sier at T-banen i Oslo har fått vesentlig færre passasjerer, og det er ikke bare ferien som holder folk vekk. Brannen på Scandinavian Star fjernet opptil 50% av gjestene på de andre fergene en god stund, det samme så vi etter Estonia. det er det som er så tåpelig. Vi går og er redde rett etter det har skjedd og en liten stund etter, deretter lever vi som normalt igjen. Det er DA terroristene slår til igjen. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 jeg synes det er helt sinnsykt at det allerede er kommet til skandinavia, frykten og usikkerheten. Det er bare snakk om tid, før det smeller i Norge, Sverige eller Danmark. Det er jeg bombesikker på! Hvor mange skandinaviske soldater er det i Afghanistan og Irak? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hvor mange skandinaviske soldater er det i Afghanistan og Irak? Med vennlig hilsen husker du for 1/2 - 1 år siden? Da viste de på nyhetene en muslimsk leder som oppfordret muslimer til å starte hellig krig mot usa, frankrike, england og NORGE (+ noen til som jeg ikke husker). Norge har vært med på å gi støtte til krigen i Irak, derfor oppfordet de til krig mot oss. Har du dessuten ikke fått med deg at danmark og frankrike er de neste som har fått trusler? 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 husker du for 1/2 - 1 år siden? Da viste de på nyhetene en muslimsk leder som oppfordret muslimer til å starte hellig krig mot usa, frankrike, england og NORGE (+ noen til som jeg ikke husker). Norge har vært med på å gi støtte til krigen i Irak, derfor oppfordet de til krig mot oss. Har du dessuten ikke fått med deg at danmark og frankrike er de neste som har fått trusler? nordmenn må søren meg slutte å være så naive. Typisk ola og kari Nordmann. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 husker du for 1/2 - 1 år siden? Da viste de på nyhetene en muslimsk leder som oppfordret muslimer til å starte hellig krig mot usa, frankrike, england og NORGE (+ noen til som jeg ikke husker). Norge har vært med på å gi støtte til krigen i Irak, derfor oppfordet de til krig mot oss. Har du dessuten ikke fått med deg at danmark og frankrike er de neste som har fått trusler? Hvis du hadde lest nyhetene, så ble det avklart at trusselen mot Norge skyldtes en geografisk feil, og at det skulle vært mot Danmark. Uansett, overrasker det deg at de angriper oss? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Helt enig, gjør man det har terroristene vunnet. Men jeg ville nok ikke ha oppholdt meg lenge på jernbanestasjonen slik situasjonen er. Dessuten må jeg jo ha et bilde av meg selv under "House of Amber"! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hvis du hadde lest nyhetene, så ble det avklart at trusselen mot Norge skyldtes en geografisk feil, og at det skulle vært mot Danmark. Uansett, overrasker det deg at de angriper oss? Det var jeg ikke klar over, men hva mener du med: Uansett, overrasker det deg at de angriper oss? 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det var jeg ikke klar over, men hva mener du med: Uansett, overrasker det deg at de angriper oss? Norge har soldater både i Afghanistan og Irak. Danmark er langt tyngre engasjert. Ville det overrasket deg hvis noen fundamentalister derfor mente at vi var et terrormål? 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Norge har soldater både i Afghanistan og Irak. Danmark er langt tyngre engasjert. Ville det overrasket deg hvis noen fundamentalister derfor mente at vi var et terrormål? det overrasker meg ikke. Jeg skrev jo at jeg er sikker på at det smeller i skandinavia før eller siden 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 det overrasker meg ikke. Jeg skrev jo at jeg er sikker på at det smeller i skandinavia før eller siden Har du protestert mot Norges deltagelse i krigen? 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Har du protestert mot Norges deltagelse i krigen? hva er det med deg? Om jeg har protestert? Er det trollet som er på ferde? 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 hva er det med deg? Om jeg har protestert? Er det trollet som er på ferde? Nicket Sør har vært registrert her siden ca 1998. Svar heller på spørsmålet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.