Gå til innhold

Etterlyses: babybilder og div. etter biltyveri

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E
Skrevet

Da vår Ford Sierra ble stjålet for noen mnd. tilbake, savner vi en del personlige eiendeler.

Vi hadde ikke forsikring som dekket noe...

Den som kan gi oss opplysninger om hvor jeg kan få tak noen av disse, vil få 500 kr, eller 10% av verdien på gjenstanden dersom den er høyere og en bukett røde roser.

Det kjæreste vi savner er helt nye portrettfotografier av vår 6 mnd. gamle baby.

Disse bildene lå i en sort bag med babyutstyr og er signert "Studio T", eller "Portrett & reklamefotografene A/S"

Her er en liste over gjenstander som er savnet etter tyveriet, dersom det kan gi noen et hint:

- En ny BRIO-barnevogn (sort og gråbrun) Kjøpt 21/1-05. BrioFlex, design 116.

Slik:

http://www.engbaby.com/images/BRIO/Zenit/Zenitfaerger/pages/36618-116_Zenit.html

- En ny bilstol for baby 0-9 kg (Sort og gråbrun)

Slik:

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Britax_freeway_hessian_syv.gif

- Skinnpose til baby

- Bilstereo

- Diverse papirer og 2 cd'er spesialbestilt fra USA (Jim Rohn).

- Bensinkanne

- Diverse barneklær

- Bag med babyskift og bilder av babyen tatt hos fotograf nylig

- 2 stk. brekkjern

- Kaffekopp med "kaffeavtalen 2005 - Statoil"

- Girkule i "slangehode" utførelse (som i reklamen)

- Sort rattrekk med blå striper

- Blått regntrekk til vogn

Gjest Persille
Skrevet

Har ingen tips, men bildene kan du vel få kjøpt nye hos fotografen? Antar de har negativene?

Gjest Aina E
Skrevet

Du må begynne å rydde i bilen, Aina! .)

Haha. Du har rett.

Men vet du... Problemet vårt her vi bor, er at det ikke finnes steder å oppbevare barnevogner, sykler eller noe.

Så enten må vi ha det i bilen, eller bære det opp i 3. etg. hver gang vi bruker det.

Det er ganske utrolig hvor mye man får plass til i en bil.

Gjest Aina E
Skrevet

Har ingen tips, men bildene kan du vel få kjøpt nye hos fotografen? Antar de har negativene?

Jo, jeg håper det. De er vel pliktig å oppbevare sånt. Men det er ganske kostbart, for det var mange bilder.

Men takk for det.

Skrevet

Uff, ikke peiling.

Men har dere nå skaffet dere "skikkelig" forsikring?

Gjest Aina E
Skrevet

Hvor i landet skjedde dette?

Moss... Bilen ble funnet "ribbet" i Råde.

Gjest Aina E
Skrevet

Uff, ikke peiling.

Men har dere nå skaffet dere "skikkelig" forsikring?

Heh, javisst. Nå er vi meget godt forsikret, ja.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Moss... Bilen ble funnet "ribbet" i Råde.

Okei..da kunne jeg ikke ha hjulpet uansett =)

Lykke til =)

Skrevet

Heh, javisst. Nå er vi meget godt forsikret, ja.

Godt å høre. Selv om ikke alt kan erstattes, som dere så bittert fikk erfare.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har lest litt av dine innlegg ang. omega-3 osv.

Bare lurer på.. Er du fortsatt frisk? Og hvilke produkter har du gått på/går på?

Jeg er 32 og småbarnsmor.. Har litt angst og depresjonstendenser, men heldigvis ikke så mye.

Hører gjerne fra deg..

Gjest Aina E
Skrevet

Hei!

Har lest litt av dine innlegg ang. omega-3 osv.

Bare lurer på.. Er du fortsatt frisk? Og hvilke produkter har du gått på/går på?

Jeg er 32 og småbarnsmor.. Har litt angst og depresjonstendenser, men heldigvis ikke så mye.

Hører gjerne fra deg..

Hei igjen :-)

Ja, jeg er fortsatt frisk. Jeg har det veldig bra og har ikke tatt medisiner på to år. (En paracet i ny og ne bare...)

Jeg drikker Aloe Vera Gel, som holder fibromyalgien min i sjakk. Dvs., jeg slipper smertestillende, betennelseshemmende og kortison.

Jeg tar Omega 3 (Artic Sea) fra Forever og har ikke hatt antydninger til depresjoner, eller psykisk ustabilitet på to år.

Skrevet

Hei igjen :-)

Ja, jeg er fortsatt frisk. Jeg har det veldig bra og har ikke tatt medisiner på to år. (En paracet i ny og ne bare...)

Jeg drikker Aloe Vera Gel, som holder fibromyalgien min i sjakk. Dvs., jeg slipper smertestillende, betennelseshemmende og kortison.

Jeg tar Omega 3 (Artic Sea) fra Forever og har ikke hatt antydninger til depresjoner, eller psykisk ustabilitet på to år.

Takk for svar.. Så flott at du fortsatt er frisk!!

Bare et lite spørsmål til.. Hvor får du tak i aloe vera juicen.

Er begynt på omega-3 fra Fri Flyt nettopp.. Håper det skal gjøre susen!

Lykke til videre aina!

Skrevet

Takk for svar.. Så flott at du fortsatt er frisk!!

Bare et lite spørsmål til.. Hvor får du tak i aloe vera juicen.

Er begynt på omega-3 fra Fri Flyt nettopp.. Håper det skal gjøre susen!

Lykke til videre aina!

Takk og lykke til til deg også.

Jeg ble så fascinert at jeg gikk på en haug med seminarer og snakket med leger og spesialister og begynte å selge selv.

Sånn får jeg tak i det.

Jeg bruker ikke annen drikke, eller omega3 enn det jeg kan stå for selv.

:-)

Du kan titte på www.penger.org om du vil vite mer om omega 3 og Aloe Vera.

Ha en super dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...