Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina

Mens noen kvinner liker faktisk at den stanger mot livmorshalsen. Jeg har ikke inntrykk av at det gjelder så mange, men.

"....................................."

Det går ann hvis den bare "toutcher" liksom...men det avhenger også veldig av hvor i syklusen man er.

For stor er for meg mye mer til hinder enn noe mindre.

Godt det er noen av oss også ;)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XLmagic

12

• Prozak

5

• petter smart

4

• ShitDiddelyDo

3

Gjest Nosferatü

Du får skaffe deg 3 damer og dele godsakene mellom dem.

Kult!

Men jeg viste problemet til nabokona, hun løp skrikende til alle kanter, eller var det ut i horisonten?

Og så kom politiet.

Man har visst ikke lov å ha 35 cm?

Ikke avsagd hagle heller.... hmm

Mens noen kvinner liker faktisk at den stanger mot livmorshalsen. Jeg har ikke inntrykk av at det gjelder så mange, men.

"....................................."

*Hehe* Noen ganger er det godt å bli tatt "hardt og brutalt" og bli bånnet skikkelig, men 15 cm duger lenge.

det er snakk om en periode på over 4 år her nå hos meg, ikke 4 mnd.det er snakk om en økning på 0.3 mm i uka over en tid på 208 uker.hva du velger å tro på er meg egentlig likegyldig, for jeg er i dag veldig fornøyd med meg selv om min.

Hvor gammel er du? Hvis du var 16 da du begynte og 20 da du sluttet skyldtes det nok naturlig vekst...

Hvor gammel er du? Hvis du var 16 da du begynte og 20 da du sluttet skyldtes det nok naturlig vekst...

hvorfor spør du om hvor gammel jeg er? det står i innlegget mitt hvor gammel jeg var når jeg begynte og når jeg sluttet, så du har sikkert ikke lest det engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...